پنجشنبه 2 خرداد 1392 - 18:16

قدرتمندترین زنان جهان + تصاویر

امروز پنجشنبه، گلوبال پست لیست قدرتمندترین زنان حال حاضر جهان را به نقل از نشریه فوربس منتشر کرد.
به گزارش بولتن نیوز، در این لیست آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در راس قرار دارد.

1- قدرتمنترین زن جهان آنگلا مرکل صدراعظم آلمان است. مرکل که به دنبال ثبت رکوردی بی نظیر برای یک زن در عرصه سیاست آلمان با داشتن سه دوره قدرت دولتی است، سال ها است که به عنوان قدرتمنترین زن جهان شناخته می شود.

2- دیلما روسف اولین رئیس جمهور زن برزیل در ماه ژانویه سال 2011 انتخاب شد. او قبلا به عنوان وزیر انرژی در دوران ریاست جمهوری لولا خدمت کرده بود.

3- ملیندا فرنچ گیتس‏ همسر بیل گیتس و مدیر سابق برخی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان سومین از قدرتمند جهان شناخته شده است.

4- میشل اوباما همسر رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا در رتبه چهارم است.

5- هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده امریکا است که در این عکس در یک سخنرانی در موسسه ملی بهداشت بتسدا مریلند در 8 نوامبر2011  دیده می شود. هیلاری کلینتون در سال 2011 در رده دوم قدرتمندترین زنان دنیا بود که پس از گذشت 2 سال سه رتبه پایین آمده است.

6- شریل سندبرگ متولد 1969، مدیر امور اجرایی فیس‌بوک و کارآفرین اینترنتی است. وی در این عکس در حال سخنرانی در کنفرانس موقعیت پیشرو زنان در هامبورگ آلمان، در تاریخ 18 آوریل 2013 دیده می شود.

7- کریستین مادلین اودته لاگارد متولد اول ژانویه ۱۹۵۶ حقوقدان فرانسوی، وزیر اقتصاد و دارایی پیشین فرانسه و رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌باشد.

8- جانت ناپولیتانو، وزیر امنیت میهن ایالات متحده است که در این عکس در اجلاس انجمن اسکان در واشنگتن دی سی، در تاریخ 24 آوریل 2013 دیده می شود.

9- نهمنین زن قدرتمند جهان، رهبر ایتالیایی تبار حزب کنگره ملی هند و بیوه نخست وزیر سابق هند راجیو گاندی است. سونیا گاندی در این تصویر در یک سخنرانی در اولین کنفرانس بین المللی در مورد اوتیسم در داکا در 25 جولای 2011  دیده می شود.

10- دهمین زن قدرتمند جهان، ایندرا نویی زنی هندی آمریکایی است که مدیر عامل شرکت پپسی می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=45341
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چندش آور است پست داشتن زن.

    واقعا وقتی زنان را در این مناصب و قیافه های میبینم از هر چه زن هست بدم میاد.

  2. منصور گفت:

    اتفاقا خانم ها خیلی خوب میتونن توی دنیا مفید باشن به عنوان نمونه خانم دستجردی وزیر اسبق بهداشت که واقعا در پستشون موفق عمل کردن

دیدگاه شما