سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 17:50

واكنش ياسر هاشمي به رد صلاحيت پدرش

فرزند آيت‌الله رفسنجاني گفت: تا به اين لحظه خبري از سوي شوراي نگهبان مبني بر عدم احراز صلاحيت آيت‌الله‌ رفسجاني به ما ابلاغ نشده است.

“ياسرهاشمي” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در برخي از رسانه‌هاي خبري مبني بر عدم احراز صلاحيت پدرش گفت: تا به اين لحظه خبري از سوي شوراي نگهبان مبني بر عدم احراز صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني به ما ابلاغ نشده است.

هاشمي تصريح کرد: درحال حاضر ما طبق روال قانوني منتظر اعلام‌نظر شوراي نگهبان درباره تاييد صلاحيت‌ها هستيم.

گفتني است پيش از اين برخي از رسانه‌هاي خبري از عدم احراز صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري خبر داده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44803
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فکوری گفت:

    یاسر هاشمی داره به خودش دلگرمی میده موقع جنگ وگرفتاریهای مردم توقنداق بوده بره جلو خانوادشو بگیره بجای اینکه نظربده

    • ناشناس گفت:

      اقای هاشمی سیاستمدارکهنه کاروشناخته شده ودارای اعتبارجهانی است دراین شرایط که کشورهای غربی قصددارندپس ازسوریه ،جنگ داخلی رادرعراق وایران ساماندهی کننداقای رفسنجانی باتوجه به نزدیکی بارهبرمعظم انقلاب ودیگرگروه ها میتوانست اتحادملی راتقویت نمایدتاازبحران سوریه نتیجه مثبتی بدست ایدتصمیم شورای محترم نگهبان بدون درنظرگرفتن سیاست خارجی کشوراتخاذشده است وبه مصلحت کشور نیست .پسرنوح بابدان بنشت خاندان نبوتش گم شدهرکسی مسئول رفتارواعمال خوداست صبرومتانت اقای هاشمی در8سال گذشته مثال زدنی است

    • علی گفت:

      نظرات رامنعکس میفرمائیدیاخیر؟

  2. دلسوز و بیطرف و از هیچ جناحی . گفت:

    شرط سنی را می بایست قبل از ثبت نام کاندیداها بیان کنند ، نه بعد از ثبت نام بزرگمرد سیاستمدار متواضع و کارکشته زمان انقلاب و جنگ !سن فقط بهانه بود 1 شورای نگهبان هم می باست خالصانه جواب بدهند .پس این رد صلاحیت یعنی انقلاب و امام راحل ما هیچ !هاشمی 4 سال خدمت می کرد نه 40 سال ، که بگویند پیر بود . ما کشورمان را دوست داریم و امام و هاشمی و انقلاب را ، پس این رسمش نیست . سیاست خارجی و داخلی صفر.امام زمان کجایی ؟

دیدگاه شما