سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 13:54

واكنش رئيس ستاد هاشمي به خبر رد صلاحيت

انتشار اخباری در رسانه ها درمورد احتمال رد صلاحیت برخی نامزدها و انتشار اخباری در این خصوص توسط برخی رسانه ها پیش از اعلام رسمی شورای محترم نگهبان نگرانی هایی را در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ ظاهراً انتشار این اخبار در پی قطعیت رد صلاحیت برخی کاندیداهای نزدیک به دولت و انصراف تعداد دیگری از نامزدها مطرح می شود.

به منظور کسب اطلاع از برخی ستادها و اقدامات مرتبط با این موضوع خبرنگار انتخاب از مسئولین مرتبط با آنها کسب اطلاع کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی در این مورد گفت: فعالیت ستادهای انتخاباتی آیت الله هاشمی بصورت عادی در جریان است.

جهانگیری: دروغ است

همچنین اسحاق جهانگیری در گفت و گو با «انتخاب» اعلام کرد که لغو فعالیت ستادهای انتخاباتی آیت الله هاشمی كذب است

وی ضمن تکذیب خبر تعطیلی ستادهای انتخاباتی آیت الله هاشمی، عنوان کرد:لغو فعالیت ستادهای انتخاباتی آیت الله هاشمی كذب است. نتایج بررسی صلاحیت‌ها هنوز اعلام نشده است و شایعاتی که هم اکنون مطرح می‌شود صرفا برای ایجاد فضاسازی است که قطعا ما به آن توجهی نخواهیم کرد.

یاسر هاشمی: تعطیلی ستاد های انتخاباتی پدرم کذب محض است/ جهانگیری: دروغ است

یاسر هاشمی اعلام کرد که تعطیلی ستاد های انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است.

این فرزند آیت الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب»، با رد ادعاهای برخی مغرض در مورد تعطیلی ستاد آیت الله هاشمی گفت: نه تنها این خبر صحت ندارد بلکه طی یکی دو روز اخیر، تعداد زیادی ستاد د رحمایت از آیت الله هاشمی اعلام موجودیت کرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زهره ز تهران گفت:

    ریاست جمهوری پستی نیست که هرکس به خود اجازه ی ورود بدان را بدهد، آقای هاشمی باید شان خود را حفظ میکرد و کاندیدا نمیشد

  2. ناشناس گفت:

    من مطمئن هستم در صورت عدم تأیید صلاحیت هاشمی تعداد کل آراء این دوره انتخابات ریاست جمهوری به 10 میلیون نفر هم نمی رسد و در صورت بودن هاشمی در انتخابات کل آراء به 43 میلیون نفر می رسد اولین نفر من و خانواده و فامیل وابسته همگی در صورت نبودن هاشمی دیگر پای صندوق انتخابات نخواهیم رفت اصلاً نخواهیم رفت

  3. ناشناس گفت:

    به نظر من هم حظور آقای رفسنجانی در انتخابات شور و هیجانی به وجود آورده بود و کسانی که دم از عدم حضور در انتخابات را می زدند مشتاقانه به صحنه برگشته بودند و حتی با ثبت نام ایشان بسیاری از مردم امیدوارانه به آینده نگاه می کردند اما اگر رد صلاحیت شود ….

  4. هاشم گفت:

    به نظرمن خبرهاي كذب را باور نكنيم فردا نتايج نهايي انشاءاله اعلام مي شود

  5. علی دوستی گفت:

    هاشمی تایید صلاحیت شده و ملت ایران به این بزرگ مرد رای می دهند

  6. اميد گفت:

    اول ميگن شايعه است بعد تاييد ميشه اين بي اخلاقي سياسي متاسفانه در كشور ما يك چيز عادي است . بهتر است اين سيست را رها كرد و فكر آخرت خودمان باشيم ديگر براي ما حجت تمام شد كه ديگر نگويند تكليف بود

  7. جوان ناکام 23 ساله گفت:

    هاشمی پیر سیاست مردی برای تمام فصول است جوانی مثل من امیدم برای زندگی با ورود ایشان زیاد شده بود وقتی شنیدم ردصلاحیت شدند به خیلی از چیزا شک کردم مگه این جماعت خودشونو با انبیا و ائمه مقایسه نمی کنند خوب در سیره آنان سن ملاک نیست تا قوتی هست باید کار کرد حالا یکی جرأت کرد خودش رو در معرض رای مردم گذاشت اینا ترسیدن

  8. ناشناس گفت:

    فقط یکی از شورای نگهبان سوال کنه اگه اقای رفسنجانی صلاحیت نداره چطور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستن یعنی مصلحت نظام توسط یه ادم بی صلاحیت تشخیص داده میشه

دیدگاه شما