سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 12:41

اسپانسر “انتخاباتی” مشایی مشخص شد

یک موسسه مالی و اعتباری در گام اول مبلغ 50 میلیارد ریال به ستاد انتخاباتی مشایی کمک کرد.

  
 یکی از موسسه های اعتباری کشور به دلیل ارتباط نزدیکی خانوادگی با حامی نامزد دولت در انتخابات ریاست جمهوری اسپانسر تبلیغاتی مشایی شد.

 

مدیرعامل این موسسه به نام “ابولفضل.میم” که از بستگان و همشهریان اسفندیار رحیم مشایی است توانسته از طریق ارتباط نزدیک با وی و به تبع آن با شخص رییس جمهور مجوزهای بانکی خود را در سال های گذشته از سوی بانک مرکزی تمدید و در جشنواره های مختلف دولتی و بانکی تقدیرنامه دریافت نماید.

مدیرعامل “مازنی” این موسسه تا کنون موفق شده بدون شرکت در مناقصه در چندین پروژه عظیم اقتصادی دولت شریک شود که البته در جواب این لطف بزرگ احمدی نژاد این موسسه اعتباری تمام هزینه های سفرهای خارجی خانوادگی نامزد مورد نظر و فرد حامی او را در طول این چند سال پرداخت نموده است که به عنوان مثال می توان به سفر خانوادگی این شخص به آمریکا اشاره کرد که احمدی نژاد در جواب منتقدان گفته بود که همراهانش در سفر به نیویورک هزینه سفر را از جیب شخصی پرداخت نموده‌اند.

 

اسپانسرانتخاباتی مشایی در گام اول مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از سوی این موسسه به ستاد انتخابتی مهندس کمک کرده است.

این موسسه مالی که در سایت خود به داشتن بیش از ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور اشاره کرده ولی لیست ۴۱۶ شعبه را منتشر کرده که بیشتر آنها در محل تولد اسفندیار دولت است.

 

خوش خدمتی این موسسه بانکی از چشمان تیزبین مشایی دورنماند و باعث شده این موسسه در جشنواره های و همایشهای زیر عنوان برتر و یا برگزیده را کسب نماید.

اخذ تقدیر نامه رئیس کل و معاونت محترم بانک مرکزی به ریاست محترم هیئت مدیره و مدیر عامل محترم موسسه مالی و اعتباری…. در امر ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد  و صندوق های قرض الحسنه، برگزیده برترجشنواره ایران بانک ۲۰۱۰، برگزیده برتراولین جشنواره تخصصی بانک, بیمه وموسسات مالی و اعتباری و لیزینگ، برگزیده برتر همایش ملی” تعاون” در سال  ۸۹ و ۹۰، برگزیده برتر همایش ملی ” توسعه زیر ساختهای اقتصادی”، برگزیده همایش بین المللل فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صنعت گردشگری، برگزیده برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین.

 

منبع:ندای انقلاب

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44638
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما