شنبه 28 اردیبهشت 1392 - 13:11

انتقادات تند مطهری خطاب به جنتي : صحبت های جنتی سخیف و غیر منطقی بود / قيمت بنز هاشمي رفسنجاني كمتر از پژو جنتي است / بنز هاشمي در حد پرايد است

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران درباره ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده و «غیرمنطقی» خواندن بخش از این سخنان گفت: فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد.

 

به گزارش بويرنيوز ، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آقای جنتی می‌گوید به کسی که سوار بنز می‌شود رای ندهید، ولی بحث برسر این است که اگر برخی مقامات سوار بنز می‌شوند، این کار بنا بر تشخیص تیم حفاظت انجام می‌شود. از طرف دیگر بنزهایی که این مقامات سوار می‌شوند، بنزهای 20، 30 سال پیش است که قیمتش در حد پراید است، به نظرم این حرف خیلی خامی بود.

 

وی در واکنش به این‌که اظهارنظر جنتی تاکیدی بر لزوم دوری رییس‌جمهور آینده از اشرافی‌گری بود، گفت: موضوع برسر این است که تیم حفاظت آقای هاشمی برای ایشان مشخص می‌کند که با بنز و ماشین ضدگلوله برود، این کار به دلیل موقعیت ایشان است، آقای جنتی هم با پژو تردد می‌کنند که فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد.

 

وی با سخیف دانستن «عوام‌فریبی» ابراز عقیده کرد: در انتخابات‌های گذشته مردم را فریب دادیم و آرای‌شان را به سمتی سوق دادیم که به این بدبختی‌ها رسیدیم. پس دیگر این روش‌ها را تکرار نکنید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این‌که آیا می‌توان صحبت‌های جنتی را به عنوان دبیر شورای نگهبان به معنای گام برداشتن برای رد صلاحیت هاشمی تعبیر کرد؟ گفت: اگر ایشان می‌خواهد گام بردارد، چرا در نماز جمعه اعلام می‌کند، خب در جای خود گام بردارد.

 

وی در پاسخ به این‌که انتخابات آینده را چند قطبی می‌دانید؟ نیز ابراز عقیده کرد: انتخابات آینده در واقع رقابتی بین گفتمان اعتدال‌خواهی و افراط‌گری است. دیگر بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست. در واقع اصولگرایان و اصلاح‌طلبانی معتدل در یک صف و افراط‌گرایان و تندروها در صف دیگر قرار دارند. بقیه دسته‌بندی‌ها را قبول ندارم. این‌که بگویند یک طرف اصولگرایان، یک طرف اصلاح‌طلبان و یک طرف جریان هاشمی است یا این‌که هاشمی را به جریان اصلاحات منتسب کنند، درست نیست.

 

وی در ارزیابی از اظهارنظرهایی در مورد خط‌ ‌دهی به هاشمی از طرف اصلاح‌طلبان گفت: واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اصولگرایان حامی هاشمی هستند، این‌طور نیست که ایشان محصور در بین اصلاح‌طلبان باشند. منتهی عده‌ای از تندروهای اصولگرا شیطنت می‌کنند و می‌گویند که هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است. همچنین می‌گویند که حامیان هاشمی همان حامیان موسوی هستند، این صحبت‌ها مقداری بی‌تقوایی است، باید واقعیت را دید که ایشان در بین اصولگرایان حامیان مهمی دارند.

 

مطهری درباره این‌که فکر می‌کنید هاشمی تایید و یا رد صلاحیت شود؟ مدعی شد: قطعا آقای هاشمی تایید صلاحیت می‌شوند، اصلا اگر ایشان تایید نشوند، اصل انقلاب و نظام زیرسوال می‌رود. از طرف دیگر مشایی را باید با قاطعیت رد کرد و هاشمی را با قاطعیت تایید کرد.

 

وی همچنین در پاسخ به این‌که آیا هاشمی برای گرم کردن تنور انتخابات وارد عرصه شده است؟ گفت: این صحبت درست نیست. البته به طور طبیعی با ورود آقای هاشمی تنور انتخابات هم گرم می‌شود ولی صرفا این‌طور نیست که بگوییم ایشان برای داغ کردن فضای انتخابات وارد شده‌اند و نتیجه برایش مهم نیست. طبیعی است که آقای هاشمی مثل بقیه کاندیداها با انجام محاسباتی وارد صحنه شده‌ است البته طبیعتا به طور ضمنی فضای انتخابات با ورود ایشان فضای گرم‌تری می‌شود.

 

وی در مورد این‌که آیا در ستاد هاشمی فعال هستید؟ گفت: بنده سمتی در ستاد آقای هاشمی ندارم و سخنگویی بنده نیز در ستاد ایشان درست نیست، طبیعتا سخنگو در این ستاد مشخص می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هادی جهان زاده طرقبه گفت:

    مطهری : شورای نگهبان باید مشایی را با قاطعیت رد صلاحیت کند و هاشمی را تایید!!… آقای مطهری شمافکرمی کنیددرچه مسندی هستیدوچکاره ی مبادی نظارتی کشورهستیدکه اینگونه بی مهاباوجسورانه برای فقهای محترم شورای نگهبان تعیین تکلیف می کنیدودستوربه ردوتاییدمی دهید؟؟؟؟
    مگرملاک همگان نبایستی قانون وحرکت برمدارقانون باشد؟؟؟ این اعمال فشارهابرای تاییدفتنه جویان به چه معناومفهومی است وازدست یابی دوباره هاشمی چه مسندی رادنبال می کنید؟؟ چرااینقدروقیحانه خودرامافوق منویات رهبری فرزانه ی انقلاب می دانید؟ والله زهی خیال باطل

    • احمد گفت:

      حرف زدن جنابعالی سخیف و وقیحانه و مغلطه است اینگونه حرف زدن با یادگار شهید مطهری خیلی زشت و دور از ادب است همه میدونند اگه یه نفر تو مجلس باشه و دلش برای نظام بسوزه اونم علی مطهریه ایشون فقط نظرشونو گفتن و برید به اوناییکه تو مجلس دور میزنندو بر علیه کاندیدا امضا گدایی میکنند این حرفارو بزنید

    • ناشناس گفت:

      ایشون فقط گفتن عوامفریبی خوب نیست ……..هزار رحمت خدا بر پدر ومادرت فرزند برومند شهید مطهری .

    • ناشناس گفت:

      شما چرا با این لحن زشت حرف میزنید مطهری ادم بزرگیه ونشون داد که تنها نماینده طرفدار مردم هستند همه غاونایی که از احمدی نژاد حمایت کردند باید تائوان پس بدند درود برتو مطهری که واقعا مطهری اگر پدت زنده بود بهت افتخار میکرد درود بر هاشمی رفسنجانی

  2. واقعیت گفت:

    حیف شهید مطهری که تو فرزندش هستی

  3. ناشناس گفت:

    اه وافسوس که علامه مطهری چنین فرزند کم عقلی را دارد

    • بهروز گفت:

      چقدر شماها کم عقل و بیسوادین که به حرفای منطقی ایشان خرده میگیرین

    • اه از بیخردی گفت:

      اه افسوس که هیچ موقع درست نمیشید این 8سال نشان داد که اصولگراها عرضه اداره کردن کشور رو ندارند درود برمطهری ولعنت بر همه افراد خودسر که حال وروز مارو به اینجا کشوندند
      مطهری افتخار پدرت همه ایرانی

  4. ناشناس گفت:

    ا بنز ضد گلوله از پارس ارزونتره

  5. ناشناس گفت:

    ياد بگيريم به عقايد ديگران احترام بگذاريم

  6. رضا گفت:

    نماینده مجلس حق نداره از کاندیدای خاصی حمایت کند.این آقا هرچی داره از صدقه سری باباشه وگرنه همچین مالیم نیس.

  7. ناشناس گفت:

    گیریم که تو راست پدر فاضل از فضل و کرم توراچه حاصل.

  8. ناشناس گفت:

    حيف فرزند مطهري كه تريبون  گفتمان اشرافيت شده افسوس و هزار حيف

    • ناشناس گفت:

      دیدیم گفتمان احمدی نژاد چه کرد دیدیم گفتمان مهرماندگار چپه کرد حیف که افرادی مثل مطهری کم هست
      درود بر مرد بزرگ به کوری چشم بدخواهان

  9. بوراحمد گفت:

    شیرمادرت حلالت خیلی مردی شما از افتخارات نظام هستید

  10. یااسوج گفت:

    درود بر شهید مطهری وفرزند شجاعش
    سلام بر هاشمی وخاتمی
    هاشمی صددرصد انتخابی

  11. سیدشاه قاسم گفت:

    دوست داریم مطهری

  12. ناشناس گفت:

    درود وسلام بر فرزند نترس وبرومند شهید مطهری که اینچنین مسائل وابهامات را برای مردم روش می کند وکاش این جواب را هم به آقای جنتی ودیگر افرادی که کهولت سن را بهانه ای برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی می دانند می داد که چرا آقای جنتی خودش با این سن وسال هنوز بعد از سالهای سال دست از مسند شورای نگهبان بر نمی دارد ؟ وهمچنین اگر هاشمی رفسنجانی صلاحیت و توان ریاست جمهوری ندارد پس توان ولیاقت و صلاحیت ریاست شورای عالی مصلحت را هم ندارد وچرا توسط رهبر معظم انقلاب به این منصب منصوب گردیده است ؟

  13. ناشناس گفت:

    درودخداوندبه روح |پاک شهیدمطهری برای این فرزندشجاعی که تربیت کرده

  14. فرهنگی گفت:

    (زنده باد مخالف من)

  15. ناشناس گفت:

    زنده باد مطهري شجاع

  16. زهرا گفت:

    آقای مطهری اگه قراره همه به حرف شما گوش بِدَن دیگه باید فاتحه این مملکت و خوند …. خدا بیامرزه پدرت و زود از دینا رفت نتونست شما رو خوب تربیت کنه و با اصول انقلاب و اسلام آشنات کنه

  17. ناشناس گفت:

    مطهری کیه که بتواندبرای این نظام تصمیم بگیرد پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد

  18. منOما گفت:

    ايشون اكربنز دارن درنمايش عموم كذاشتن بهترازبعضي هاهستن كه مازراتي و بي ام و دارن وبراي حفظ موقعيتشون حاضرنيستن بااون ماشينابيان بيرون آخه خودشون هم خوب ميدونن بولشونو ازكجابدس آوردن وماشين خريدن!

  19. حبیب گفت:

    آقای مطهری سلام:
    اعتدال و میانه روی همیشه نکوست. یادمان نرفته  شما همان رفیق گرمابه و گلستان احمدی نژاد بودی که به خاطر نگرفتن مسند مناسب و برخورد انزوا گونه ی او انچنان دلاورانه مقابل او ایستادی !؟
    حالا آمده ای با این حرفها قاپ حاج آقا را بدوزدی. زهی خیال باطل ؛ آیت الله هاشمی  ، احمدی نژاد نیست. . . .
    یک رو باش .

  20. سعيد گفت:

    نکته اصلی که باعث می شود این اتومبیل، تبدیل به یک اتومبیل گرانقیمت و دست نیافتنی باشد، قابلیت  Armored Bullet Proof یا همان ضدگلوله بودن است. بهره بردن از امکانات امنیتی سطح 5 که سرنشینان را در برابر حملات سلاح های اتوماتیک حفاظت می کند. از بالاترین سطوح امنیتی تعریف شده برای وسایل نقلیه امنیتی شخصیت ها است.امکاناتی همانند:
    پنل های آلیاژ سبک و مقاوم بدنه و زیر بدنه با قابلیت مقاومت در برابر آتش مسقیم سلاح­هایی همچون  AK47, AR15, M1, GALIL و مهمات مورد تایید ناتو.
    تلفن ماهواره ای AEG در جلو و دستگاه فکس المپیا در پشت.
    میکروفون نصب شده در کنار چراغ سقف و داخل جعبه دستکش.
    پرده حفظ حریم خصوصی در پشت پنجره و پنجره های عقب.
    سیستم مانیتورینگ باتری.
    دریچه های نصب شده کنترل رطوبت و هوا روی سقف.
    دو آینه دید عقب.
    محافظ آلیاژ کروم زیر بدنه.
    رینگ های چرخ آلیاژ سبک.
    قفل مرکزی.
    پنجره برقی.
    ایموبلایزر.
    ترمز ای بی اس.
    کنترل کروز.
    سیستم گرمایش کمکی.
    این اتومبیل با قیمتی معادل 69500 یورو و با احتساب هر یورو و با در نظر داشتن این مورد که این ماشین متعلق به 30 سال پیش است، به ارزش 278 میلیون تومان می باشد

  21. سعيد گفت:

    حالا شما بگيد اگه هم قيمت پرايده منم مي خوام
    از كي بگيرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستي بنز داره كه داره  خوب كه چي؟ چرا دروغ؟؟ اين همه مردم ماشين يك ميلياردي دارن
    ولي براي آقاي مطهري متاسفم يا تحقيق نكرده حرف ميزنن كه براي نماينده مردم درست نيست يا فكر ميكنن كه مردم …… چي بگم واقعا براشون متاسفم 

  22. ناشناس گفت:

    برای نظردهندگان فقط بگویم منطقی باشیدافراطی نباشیدوحقیقت رابگویید

دیدگاه شما