چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 - 17:55

وعدهاي جالب شهردار ياسوج براي رفتن تيمش به ليگ برتر!!

سايت خبري تحليلي بويرنيوز:  مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور 80 درصد بازیکنان شهرداری یاسوج تغییر می‌کنند و به احتمال زیاد مربی فصل آینده ما غدیری نیست.

خبرگزاری فارس: 80 درصد بازیکنان شهرداری یاسوج تغییر می‌کنند/ غدیری می‌رود

قباد نگین‌تاجی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اکنون و پس از سه سال مردم این استان و شهر یاسوج از ما انتظار صعود به لیگ برتر را دارند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج به وضعیت بازیکنان و کادر فنی این تیم در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و بیان داشت: در فصل آینده حدود 80 درصد از بازیکنان فعلی این تیم با ما نخواهند بود.

نگین‌تاجی به جذب بازیکنان جدید برای این تیم اشاره و بدون نام بردن از نام این بازیکنان گفت: چند بازیکن لیگ دسته اول فوتبال کشور را در برنامه جذب خود قرار داده‌ایم که چند بازیکن آن از تیم راه‌آهن تهران خواهند بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا محمدرضا مامانی یکی از این بازیکنان است، تصریح کرد: مامانی بازیکن فصل آینده شهرداری یاسوج خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج به تغییر مربی این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان نیز اشاره کرد و بیان داشت: به احتمال زیاد جمشید غدیری در فصل آینده مربی این تیم نخواهد بود و سعی خواهیم کرد از وجود کسی در رأس کادر فنی استفاده کنیم که بتواند تیم را در راه صعود به لیگ برتر هدایت کند.

اين در حالي است كه ضعف مديريت و كمبود منابع مالي و بازيكن عامل اصلي عدم راهيابي تيم شهرداري ياسوج به ليگ برتر است.

در همين حال اين وعده هاي شهردار نيز در حافظه ما خواهد ماند و به انتظار وعه رفتن به ليگ برتر نگين تاجي خواهيم نشست

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما