چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 - 9:57

صدا وسیمای استان بالاخره مردمی شد!!

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: صداوسیمای استان در گذشته تریبونی یک طرفه برای بزرگ نمایی خدمات مدیران استانی بود و از زمان تشکیل این رسانه تصویری در استان تاکنون شاهد انتقاد از مسئولین بصورت جدی نبودیم.

به دلایل گوناگون صداوسیما نتوانست خود را به مردم نزدیک کند و بیشتر به مسئولان نزدیک شد.

برنامه های چالشی صداوسیما هیچگاه توقع مردم از رسانه ملی را برآورده نساخت چرا که مسئول استانی همواره متکلم وحده بوده و دیگران چاره ای جز تائید و پذیرفتن نداشتند.

در طول نیم دهه از شکل گیری شبکه استانی دنا در استان همواره سایه سنگین مدیران استانی بر صدا وسیما مشاهده می شد، اما اکنون بنظر می آید که صداو سیمااز لاک خود بیرون آمده و در مسیر اصلی و رسالت واقعی خود که همانا در خدمت منافع مردم بودن است قرار گرفته.

این روزها شاهد پخش برنامه خبری انعکاس در برنامه های خبری صداوسیمای استان است که نشانگر تغییرات در این رسانه است.

در برنامه روز سه شنبه در بخش اخبار، بسته خبری انعکاس بسیار جالب بود.

این برنامه طوری تدوین شده بود که وعده های مسئولان را رصد کرده و نشان می داد که برخی از مسئولین این استان به دلیل رسانه ای نشدن و پیگیری نکردن رسانه ها چگونه با اعتماد و حیثیت عمومی بازی می کنند.

مدیر کل ارشاد استان در بدو نشستن بر کرسی مدیریت مدعی شده بود تا چند ماه بعد باید حداقل 10 سینما در استان احداث شود!!! بجای وعده بهتر است بگوییم دروغ!

شهرداری یاسوج که این روزها جزو سازمان های پرچالش استان است نیز از نگاه دوربین استان دور نماند و در چند نوبت به انتقاد از عملکرد این سازمان پرداخت.

شروع چنین حرکتی البته مثبت و ارزشمند است و باید آن را به فال نیک گرفت و امروز می توان مدعی شد که صدا و سیمای استان به سمت مردمی شدن در حرکت است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4318
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما