چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 - 13:54

رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

با حضور دبیر فدراسیون قایقرانی کشور و جمعی از مسئولان استانی احمد گنجی به عنوان رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

خبرگزاری فارس: احمد گنجی رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مجمع هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون قایقرانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان این استان، رؤسای اداره‌های شهرستان‌ها و جمعی از اعضای قایقرانی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است در انتخابات 24 خرداد جوانان و ورزشکاران همراه با اقشار مختلف مردمی در تبعیت از رهبری حضور پر رنگ خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امیدواریم با حضور حداکثری اقشار مختلف از جمله جوانان و ورزشکاران حماسه سیاسی مدنظر رهبری تحقق یابد و بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنیم.

این مسئول در ادامه به وضعیت نامناسب اعتبارات اشاره کرد و گفت: رؤسای هیئت‌های ورزشی تنها به مقدار ناچیز اعتبارات دولتی در بحث ورزشی اکتفا نکنند.

در این نشست احمد گنجی نیز به عنوان تک کاندیدای این انتخابات ضمن تشریح برنامه‌های خود در راستای ارتقای قایقرانی استان عنوان کرد: با توجه به وضعیت آبی و شرایط جوی، سد شاه‌قاسم و سد کوثر به عنوان دو مکان ارزیابی شده برای ورزش قایقرانی بوده که مجوز کار برای سد شاه‌قاسم صورت گرفته و رایزنی‌های لازم برای سد کوثر نیز در دستور کار است.

وی دیگر برنامه کاری خود را استعدادیابی ورزش قایقرانی در سطح استان عنوان کرد و گفت: مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای استعدادیابی دانش‌آموزان با اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته و می‌توان با راه‌اندازی مدرسه قایقرانی این ورزش را در استان ارتقا بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج احمد گنجی تنها کاندیدای این هیئت ورزشی بود که با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=42955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما