شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 13:49

کریمی به خاطر تیم ملی برگردد

مهدی محمدنبی در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از آنکه مسئولان فدراسیون فوتبال امارات با درخواست ما برای انجام بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در این کشور مخالفت کردند، ما طی درخواستی رسمی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق خواسته‌ایم این دیدار تدارکاتی در تهران برگزار شود. این موضوع در حالی مطرح شد که عراقی‌ها خواستار برگزاری بازی در بغداد هستند.

وی در همین خصوص افزود: قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال عراق این درخواست ما را بررسی کرده و تا پایان امروز شنبه جواب نهایی را به ما بدهند. در صورتیکه عراقی‌ها درخواست ما را برای انجام بازی دوستانه در تهران نپذیرند، بازی تدارکاتی با آنها را لغو می‌کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص دلیل این تصمیم فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در روز 22 می بازی تدارکاتی را با تیم ملی عمان برگزار کرده و پس از آن به ایران بر می‌گردیم، اگر بخواهیم برای انجام بازی تدارکاتی با عراق 27 می به بغداد رفته و به تهران برگردیم و پس از آن برای تشکیل اردو به امارات برویم، بازیکنان تیم ملی در این رفت و آمدها خسته خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتیکه ما با تیم ملی عراق در تاریخ 27 می بازی کنیم، آنگاه اردوی تیم ملی را در تاریخ 28 می در امارات برگزار می‌کنیم و گرنه 26 می به امارات خواهیم رفت.

نبی در پاسخ به این پرسش که موضع فدراسیون فوتبال در قبال خداحافظی علی کریمی از فوتبال چه است، گفت: ما با علی کریمی صحبت خواهیم کرد و از او می‌خواهیم به خاطر تیم ملی از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال منصرف شده و به اردوی تیم ملی ملحق شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما