شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 10:50

قلعه نویی، رحمتی، اکبرپور و بیک زاده در راه سپاهان؟!

گروه ورزشی- پس از آنکه امشب امیرقلعه نویی  در جشن قهرمانی استقلال حاضر نشد، حدس و گمان ها پیرامون خداحافظی او از استقلال قوت گرفت.

قلعه نویی که با کسب عنوان قهرمانی با استقلال، خود را بعنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران معرفی نمود، در حالی امشب در جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد، که در نشست خبری پیش از بازی برابر داماش نیز گفته بود تا پایان بازی با الشباب در خدمت استقلال هستم.

به گزارش بولتن نیوز؛ از گوشه و کنار خبر می رسد، قلعه نویی که روزهای خوشی در سپاهان داشته است بعنوان گزینه اول این نیمکت فصل آینده این تیم به حساب می آید. از اینرو کرانچار نیز چند روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرده بود، هنوز هیچ یک از مدیران سپاهان برای تمدید قرارداد درخواستی نداده اند.

به نظر می رسد مدیران سپاهان منتظر پاسخ قلعه نویی هستند تا تا درص ورت عدم قبول هدایت این تیم از سوی پرافتخار ترین مربی لیگ برتر، باب مذاکرات خود را با کرانچار باز کنند.

از سوی دیگر هرچند هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرده است گزینه فصل بعد این تیم در لیگ برتر حتما ایرانی و از پیشکسوتان این باشگاه است اما چنانچه سپاهان و کرانچار به تفاهم نرسند باید منتظر اتفاقات تازه ای در نیمکت پرسپولیس بحران زده باشیم.

سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال که به زعم کارشناسان سهم بسزایی در قهرمانی  این تیم داشت، به نظر میرسد از اوضاع استقلال چندان راضی نیست و در صورتیکه قلعه نویی راهی دیار نقش جهان شود، رحمتی حتما یکی از همراهان او در سفر به اصفهان باشد.

از سیاوش اکبرپور، هاشم بیک زاده، میثم بائو و … نیز می توان بعنوان سایر همراهان قلعه نویی در سفر به اصفهان نام برد.
باید منتظر ماند و دید آیا ترکیب استقلال بر روی نیمکت و داخل زمین پس از بازی با الشباب دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد و یا قلعه نویی راضی می شود هدایت استقلال را با مشکلات فعلی در لیگ سیزدهم نیز بر عهده بگیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما