شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 21:15

گرایش های سیاسی مشایی ناپخته است

علی مطهری بعدازظهر شنبه در نشستی با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مشایی یک رجل سیاسی نیست چرا که رئیس جمهور باید انسان پخته و با تدبیری باشد.

وی تاکید کرد: افکار مشایی کاملا ویژه و خاص است بنابراین صلاح نیست او در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد زیرا گرایش های سیاسی او ناپخته و خام است.

مطهری سپس با بیان اینکه هاشمی اگر بیاید به صلاح کشور است، افزود: به دلیل اینکه نظام اسلامی در شرایط بحرانی قرار دارد آمدن هاشمی به صحنه انتخابات به صلاح کشور است.

وی یادآور شد: صحنه انتخابات و آرایش سیاسی احزاب با آمدن هاشمی و خاتمی شکلی متفاوت به خود می گیرد و در صورت نیامدن این دو فضا انتخابات به گونه ای دیگر رقم می خورد.

به هاشمی پیشنهاد حضور در عرصه انتخابات را دادم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنده اطلاعی از حضور هاشمی در صحنه انتخابات ندارم، افزود: آمدن هاشمی رفسنجانی بی تردید به صلاح کشور است چرا که وضعیت اکنون نظام به انسانی با تجربه در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیاز دارد و فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

مطهری تصریح کرد: بنده خود به آقای هاشمی پیشنهاد داده ام که در صحنه انتخابات حاضر شود چرا که امروز کشور به تجارب او نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تخریب هاشمی رفسنجانی اثری معکوس داشت، افزود: تجربه نشان داده که هر چه تخریب ها بر علیه فردی بیشتر شود گرایش مردم افزایش می یابد و همان طور که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد هاشمی از پایگاه اجتماعی بالایی در میان مردم برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره های سال 88 بیان کرد: مناظره‌ های انتخاباتی سال 88 کاملا با عقل در تناقض بود زیرا اینکه فردی در مقابل 50 میلیون نفر از شخصی بپرسد مال و اموالت را از کجا آورده‌ای غیرعقلانی است و کار درستی نیست.

وی یادآور شد: فتنه گر بودن یا نبودن افراد را باید بر عهده مردم گذاشت چرا که در حال حاضر با صحبت هایی که مطرح می شود می توان دریافت که وزیر اطلاعات خود نیز برای به راه انداختن فتنه ای دیگر بی میل نیست.

منبع:مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39529
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما