پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 - 16:17

ایران خودرو و سایپا تسلیم شدند/قیمت خودرو شکسته میشود

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو از توافق امروز خودروسازان با شورای رقابت خبر داد و گفت: با محاسبه نرخ های جدید بر اساس فرمول شورای رقابت و قیمت پایه مناسب، فروش محصولات این شرکت از شنبه 14 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

 عبدالله بابایی تصریح کرد: در جلسه امروز خودروسازان با شورای رقابت برخی ابهامات موجود در خصوص قیمت پایه خودروها و فرمول قیمت گذاری مطرح و برطرف شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس ، شرکت ایران خودرو فروش محصولات خود را با قیمت هایی مطابق بر فرمول شورای رقابت از شنبه هفته آینده ، آغاز می کند.
بابایی اظهار داشت:در این جلسه مقرر شد نرخ های جدید بر اساس فرمول اعلام شده بر مبنای قیمت پایه صحیح از سوی شرکت های خودروسازی محاسبه شود واز شنبه این قیمت ها اعلام خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه مردم از شنبه می توانند به صورت اینترنتی و حضوری در نمایندگی‌های مجاز این شرکت، خودرو مورد نیاز خود را با قیمت های محاسبه شده بر اساس فرمول شورای رقابت ، خریداری کنند، افزود: قیمت خودروهای خریدارانی که از 17 بهمن اقدام به خرید خودرو از نمایندگی های مجاز ایران خودرو کرده اند هم بر اساس نرخ هایی که از شنبه ارائه خواهیم داد، محاسبه می شود.

منبع: تعامل

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38567
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما