سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 13:52

ولایتی: “نقش هاشمی در فتنه 88” معلوم است

علی‌اکبر ولایتی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله از نقش هاشمی در فتنه 88 سخن گفت و در عین حال تاکید کرد که باید احترام وی حفظ شود.

به گزارش ایسنا به نقل از رسا، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره نقش هاشمی در فتنه و نوع رابطه با وی گفت: آقای هاشمی با حکم رهبر معظم انقلاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت است و نظر مقام معظم رهبری این است که احترام ایشان حفظ شود اما اینکه آقای هاشمی در فتنه نقش داشته، معلوم است. هر کس که در خط و طریق رهبری است باید در فتنه موضع‌ می‌گرفت، آن‌روز بعضی‌ها فکر می‌کردند که کار تمام شد ولی مردم آمدند و نشان دادند کار تمام نشده و آن‌روز، روز امتحان بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که لشکرکشی نکنید و لشکرکشی کردند. کسانی که نباید در آن جمع سخنرانی می‌کردند، سخنرانی کردند؛ لذا هرکس که جلوی آن لشکرکشی را می‌توانست بگیرد و نگرفت، مسئول است.

ولایتی همچنین به شایعه کناره‌گیری خود و حداد عادل به نفع قالیباف اشاره کرد و گفت: این شایعه درست نیست و با هم قرار گذاشتیم که با هم باشیم، این با هم بودن مقدمه اتحاد افرادی است که در خط رهبری هستند و به اصولگرایان معروفند. ما داریم تلاش می‌کنیم که با سایر کاندیداها هم صحبت کنیم تا در نهایت یک نفر از اصولگرایان بیاید. در مقابل، دو قطب انحراف و قطب فتنه را داریم. باید یک‌نفر بیاید که در دور اول، انتخابات تمام شود؛ البته اصولگرایی که تبعیت از رهبری دارد و بنایش بر اصلاح امور است، نه دعوای داخلی و با تدبیر در روابط خارجی باید ثبات ایجاد کند نه تنش، فکر معاش طبقه ضعیف باشد، به فکر جلوگیری از خوابیدن کاسبی‌ها باشد و خط قرمزها را رعایت کند و خط قرمز اولش هم ولایت فقیه باشد که رمز ماندگاری این حکومت همین است؛ بنابراین ما کاری که کردیم این بود که دور هم جمع شویم و در مقابل هم نایستیم.

ولایتی همچنین در پاسخ به پرسشی دیگر اظهار کرد: خط صحیح، خط تبعیت از ولایت فقیه است و هر کس که از خودش اجتهاد کرد و حرف دیگری زد و دکانی برای خودش باز کرد، مانند همین منحرفین و بی‌سوادان که در مقابل مجتهدین و مقام معظم رهبری اظهار نظرهایی می‌کنند، حتما باید جلوی این انحراف ایستاد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما