جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 16:20

انحرافی‌ها حساب ‌شده‌تر از مجلس نهم وارد میدان شده‌اند

خبرگزاری فارس: حلقه انحراف حساب‌شده‌تر از مجلس نهم وارد میدان شده‌ است

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی  طی سخنانی در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره  به انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: حزب موتلفه اسلامی از یک سال پیش بر روی 4 موضوع گفتمان،برنامه، تیمی که باید رئیس‌جمهور را همراهی کند و مصداق یعنی کسی که از سوی حزب معرفی شود و برای حضور در انتخابات جلسات، کارشناسی بسیاری داشته‌ایم.

حبیبی با اشاره به اساسنامه حزب موتلفه اسلامی تصرح‌کرد: ما در کار تشکیل جامعه نمونه اسلامی هستیم و این گفتمان 50 ساله حزب موتلفه اسلامی است که در اساسنامه اولیه این حزب با ویرایش نهایی شهید بهشتی وجود دارد؛ موتلفه اسلامی پنجاه سال پیش به دنبال تشکیل جامعه نمونه اسلامی بوده است.

وی افزود: ما به دنبال گفتمانی هستیم که مطالبات به حق مردم را پیگیری کند و مهمترین مطالبه امروز مردم اقتصاد است و اگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری راجع به حل مشکلات اقتصادی حرفی برای گفتن نداشته باشد این گفتمان از سوی مردم قبول نخواهد شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی با غلبه گفتمان حل مشکلات اقتصادی بعد از گفتمان اصلی «پیش به سوی جامعه نمونه اسلامی» برای هر یک از شئون اداره کشور، برنامه دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر موتلفه با داشتن کارگروه‌های مختلف برای شئون مختلف اداره کشور حرف‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده دارد؛ هفت سال پیش طی نامه‌ای به آقای احمدی‌نژاد 82 مورد برای کاهش تورم را ارائه دادیم هر چند که حتی جواب نامه را هم ندادند.

حبیبی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی از 12 سال پیش دو سوال اساسی را مطرح کرده که اداره کشور چگونه و با چه کسانی و این بدان معناست که برای اداره کشور برنامه و تیم دارد و مصداق و نامزد ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی دکتر آل اسحاق است.

وی در پاسخ به تحلیل برخی‌ها که معتقدند اصولگرایان رقیب جدی در انتخابات ندارند، گفت: ما معتقدیم که میدان خالی از رقبای جدی در مقابل اصولگرایان نیست؛ جبهه پایداری استدلالش این است که میدان خالی از رقیب است؛ این عقیده آنهاست باید تعدد نامزدهای اصولگرایان کاهش یافته و به یک نفر برسیم تا اصولگرایان شکست نخورند، تعدد نامزدها یعنی شکستن رای و فرش قرمز پهن کردن در مقابل تمام رقبا.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ملاقات‌های این حزب با جامعتین و مراجع و علما گفت: در ملاقات با جامعتین و حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی و همچنین مراجع عظام تقلید در قم تحلیل خود را ارائه داده‌ایم که صحنه را خالی از رقبا نمی‌بینیم که اصولگرایان بخواهند با هم رقابت کنند و بیش از 95 درصد تحلیل ما مورد پسند علما قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه فتنه مهار شده اما تمام نشده و انحرافی‌ها با تمام قوا و تدابیری حساب شده‌تر از مجلس نهم وارد میدان شده‌اند، اظهارداشت: خوش خیالی برخی‌ها است که می‌گویند فتنه و انحراف در صحنه حضور ندارند؛ جریان انحرافی در هر جایی که بروز و ظهور داشته باشد، ظهور پیدا خواهند کرد.

حبیبی تاکید کرد: جریان فتنه و جریان انحرافی مثل دو لبه قیچی می‌مانند که می‌خواهند انقلاب را قیچی کنند، در میدان هستند و فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: میان فتنه و اصلاح‌طلبان مرزبندی وجود دارد؛ آنکه ادعای اصلاح طلبی دارد باید با فتنه مرزبندی داشته باشد؛ اصلاح‌طلب باید پایبندی به قانون اساسی، ولایت فقیه و فصل‌الخطاب بودن رهبری را اعلام کنند؛ اگر اینگونه باشند ایرادی ندارد که در صحنه حضور داشته باشند حتی اگر ما را قبول نداشته باشند. همچنین در سیاست نمی‌شود با حرف‌های دو پهلو در صحنه حضور داشت.

حبیبی افزود: جریان انحرافی موضوع تاریخی گوساله سامری را تکرار می‌کند اما زمانی که موسی در وسط میدان است اشتباه می‌کنند اگر ملت شجاع، بصیر و انقلابی ایران اسلامی را با قوم بنی‌اسرائیل زمان موسی مقایسه کنند.

وی اضافه‌کرد: ملت ایران محکم پشتیبان نظام و رهبری هستند؛ برخی مسئولین چرا حرف‌های دو پهلو می‌زنند و برخی شعارهایی می‌دهند که منافقین اول انقلاب می‌دادند؛ هر کس در مقابل ملت و رهبری به تلویح و تصریح بایستد بداند همان جایی خواهد رفت که مسعود رجوی رفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس میثاقی که از گذشته با جامعتین داشته‌ایم از نظر جامعتین پیروی خواهیم کرد افزود: حزب موتلفه اسلامی در صحنه به صورت جدی حضور دارد که نامزدش رئیس‌جمهور شود.

وی افزود: هیچ کدام از نامزدهای فعلی در سطح علمی و عملی نامزد مانند حزب موتلفه اسلامی نیستند؛ نمی‌خواهیم کسی را تخطئه کنیم اما نکات مثبت آل اسحاق بسیار زیاد است و هیچ کدام از نامزدها چنین تحصیلات مرتبطی ندارند.

حبیبی گفت: رئیس‌جمهور هر چند نمی‌تواند در همه امور متخصص باشد اما وقتی چالش اصلی ما در کشور اقتصادی است رئیس جمهور باید کسی باشد که خودش شخصا به مسائل اقتصادی اشراف داشته باشد.

وی افزود: آل اسحاق برای حل مشکلات کشور از شیوه انشاء نویسی استفاده نمی کند؛ بلکه برنامه عملیاتی دارد. اگر چالش‌های اقتصادی رفع نشود خدای نکرده به چالش اجتماعی تبدیل خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت:تحصیلات آل‌اسحاق اقتصادی است و دکتری مدیریت استراتژیک دارد؛ مدیریت آل‌اسحاق در طول این سال‌ها اقتصادی بوده و عملکرد وی را باید بررسی کرد تا کارآمدی‌اش اثبات شود؛ وزارت بازرگانی در زمان ایشان با تمام مشکلات کشور موفقیت‌اش از امروز بیشتر بوده است؛آل اسحاق از پشتوانه تشکیلاتی پنجاه ساله برخوردار است که هیچ کدام از نامزدها این پشتوانه را ندارند.

حبیبی در پایان تاکید کرد: نامزد حزب موتلفه اسلامی آمده است تا پیروز انتخابات بوده و رئیس جمهور شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما