شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 20:13

جذب ۹۰ درصد اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز؛ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول و دوم دولت به استان اعتبارات خوبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی به استان اختصاص یافت.

جهانگیر شاهینی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم گفت: یکی از راه‌های عملیاتی شدن شعار سال مشارکت مردم در اصل ۴۴ قانون اساسی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص سه هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان خبر داد و گفت: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در سفر دور دوم چهار برابر دور اول لست.

وی از رشد ۱۲۰ درصدی بودجه استان خبر داد و گفت: بودجه استان از ۱۳۰۰ میلیارد سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار میلیارد در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت و در بودجه ۱۴۰۳ اعتبارات استان بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان است.

شاهینی بیان کرد: دستگاه‌ها تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند اعتبارات تخصیص یافته را عملیاتی و در پروژه‌ها بکار گیرند و نه تنها اعتبارات سال گذشته را باید جذب کنیم بلکه تنخواه سال جدید باید جذب شود.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته ۱۵۰ تا ۲۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا را انتخاب کردیم که اعتبارات باید به این پروژه‌ها اختصاص داده شود و سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ باید به اتمام برسند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما