پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 10:35

ورود شرکت نفت برای اتمام یک جاده حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز، مدیرعامل نفت و گازر گچساران خبری خوش از اعتبار 150 میلیاردی در جاده گچساران دیلم و گناوه داد.

غلامرضاکمالی اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه کاره و تعطیل و رها شده است.وی گفت: پروژه محور ارتباطی جاده گچساران به سه راهی بی بی حکیمه- گناوه و دیلم نقش مهم و راهبردی در برقراری ارتباط ایمن، راحت و کوتاه مدت بین استانهای بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان دارد.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران تصریح کرد: این اقدام کاهش تلفات و تصادفات جاده ای، توسعه و رونق روستاهای در مسیر، کاهش بار ترافیکی را به همراه دارد.

کمالی عنوان کرد: به علت نبود اعتبار این پروژه چندین سال نیمه تمام، متوقف شده بود که برای فعال شدن و تکمیل آن پیگیری های خوبی انجام شد .

وی گفت:عملیات اجرایی این طرح از اواخر بهمن ۱۳۹۵ آغاز شد و براساس برنامه ریزیر سه سال اجرا و بهره برداری شود که بنا به دلایلی سالهاست این پروژه ی مهم نیمه تمام باقی مانده و مشکلات زیادی را برای همکاران نفت و مردم در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران خاطرنشان کرد:قرارگرفتن * خانه نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه و عبور لوله های نفتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر و استفاده روزانه کارکنان بهره برداری شرکت نفت این مسیر را به یکی از محورهای پرتردد منطقه تبدیل کرده است.

کمالی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده مناطق نفتخیز و مساعدت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، برای تکمیل این جاده و سایر اقدامات اجتماعی محیط پیرامونی ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت به این پروژه اختصاص داده شد.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما