چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 20:07

مهدی روشنفکر: بدانید این شهر مختار دارد و این قیام تا نابودی پرونده‌سازان، فاسدان، ریاکاران و انحصارطلبان ادامه خواهد داشت/متعلق به مردم هستیم و همه رقبا را می‌بخشم و به خدا می‌سپارم (+فیلم)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

آخرین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد، او در جمع مردم گفت:

بعد از پیروزی سال ۹۸ که با استعانت خداوند و همراهی شما وارد بهارستان شدم، در این مسیر با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی روبرو شدم، مشکلاتی که در هنگام شکل‌گیری مجلس یازدهم در کشور حکم‌فرما بود تحریم‌های شدید و بیماری منحوس کویید۱۹ و در کنار داعشی ها و تکفیری‌ها که کلی از بودجه ایران صرف مبارزه با آن‌ها بود و در کنار این‌ها سوء مدیریت و ساختار بودجه‌ای باعث شده بود که کلی مشکلات در کشور موج بزند.

سرافرازانه باز با افتخار اعلام می‌کنم و گوشه‌ای از چهل ماه گذشته را اشاره خواهم کرد، در این چهل ماه در ۵کمیسیون و ۲فراکسیون مجلس آن‌هم بارأی نمایندگان راه پیدا کنم، حافظه تاریخی مردم بویراحمد بزرگ فراموش نمی‌کند که در ادوار گذشته خیلی از این نمایندگان حتی بعد از ورودشان حتی ورود به یک کمیسیون هم برای آن‌ها میسور نبود.

در سال ۱۴۰۰ در همان آغاز کار با بالاترین آرا برای حضور در کمیسیون تلفیق راه یافتم کارشناسان برنامه‌وبودجه میزان بودجه‌ای که در آن سال۲۰۰درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم را بر آن صحه گذاشتند.

فیلمی که این نامزد انتخاباتی منتشر کرده است:

شعار ما برای مردم بود و برعکس کسانی به من تهمت می‌زنند که من کمتر در تهران هستم، من در بطن مردم و در خدمت این مردم و میان آن‌ها بوده‌ام و هستم؛ اما اشاره‌ای هم داشته باشم در رابطه با خدمات حقیر و ندای وحدت در فرهنگ سیاسی؛ برعکس آن‌هایی که در مناظرات اشکال می‌گرفتند، کف این جریانات زیلایی تا کوشک بویراحمد ۷کاندید در زمان ظهور ندای وحدت عرض‌اندام و ثبت‌نام کرده‌اند برای انتخابات مجلس که نشان از آزادی سیاسی است، تا قبل از ۹۸نوع نگاه سیاسی در بویراحمد به لیست مدیران گرمسیری و سردسیری تقسیم می‌شد تا قبل از من چند تن از نمایندگان نسبت به منتقدان و سایت‌ها شکایت داشتند، با همه این تهمت‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها تاکنون علیه هیچ رسانه‌ای شکوائیه نداشتم و باکمال اعتماد و انتقادپذیری کارم را دنبال کرده‌ام.

در این چهل ماه چندین ایر پروژه بزرگ ازجمله میدان گازی مختار، سد تنگ سرخ، ابر پروژه پتروشیمی دنا و از بزرگ‌ترین طرح گردشگری در جنوب از تونل‌های دوقلو در سی سخت و بزرگ‌ترین پل قوسی در جنوب کشور ازجمله این پروژه‌های عمرانی بوده است.

به رقبای انتخاباتی بنا ندارم، پاسخی دهم. ولی همه رقبای انتخاباتی و هوادارانش را به خدای بزرگ می‌سپارم و شمارا می‌بخشم و بدانید که بذر جریان ندای وحدت از سال۹۴شروع‌شده و جوانه‌اش درختی بزرگ‌شده و امروز با این بداخلاقی‌ها کسی جواب نمی‌گیرد و درخت این ندای وحدت امروز تنومند شده است.

خاطره آن روز‌های زلزله سی‌سخت را فراموش نمی‌کنم به عنوان خادم مردم پشت تریبون آمدم و فریاد زدم در خانه ملت، خارج از روال مرسوم بیش از ۳۰۰میلیارد تومان در اختیار این شهرستان قرار داده شد. بیش از ۵۰نماینده رئیس کمسیون و فراکسیون در آن روز‌های اولیه در شهرستان دنا حضور پیدا کردند و دعوت کردم و مشکلات را احصا و دسته‌بندی کردم.

یکی از شعار‌های منشور ندای وحدت ارتباط به مردم و بازگشت به مردم بود، اعلام می‌کنم در این چهار سال فقط سه هفته، پایان هفته در تهران ماندم و در بطن مردم و در بین و خِدمت مردم بودم.

حضور مسئولان رده بالای کشوری در بین مردم و اخذ ۷۰۰ میلیارد تومان جهت تزریق به پاتاوه به دهدشت. در سفر دوم رئیس جمهور هفت هزار میلیارد تومان به این سه شهرستان اختصاص یافت و ابرپروزه‌هایی شروع کردیم. سد تنگ سرخ، میدان گازی و اخد پتروشیمی و گاز‌رسانی به ۲۲ روستا در تنگ تامرادی، کلنگ‌زنی بزرگترین طرح گردشگری و… مهمترین اقداماتی بود که انجام گرفت.

بدانید این شهر مختار دارد و این قیام تا نابودی پرونده‌سازان، فاسدان، ریاکاران و انحصارطلبان ادامه خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سه تاشو گشتم منتظریان خیلی شلوغ بود

  2. ناشناس گفت:

    انشاالله که پیروز این میدان تویی روشفکر عزیز

دیدگاه شما