چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 14:12

در انتخابات می آییم | برای اداره درست کهگیلویه و بویراحمد، برای فریاد بلند و بدون لکنت دردهایمان…

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز -یادداشت مدیرمسئول:

فقط یک قدم تا برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مانده است.

شاید هنوز هم هستند افرادی که تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته اند هرچند می دانم دورادور نگاهی به انتخابات دارند و منتظرند تا نتیجه را بشنوند.

ابتدا بگویم که همه ما معتقد به کم کاری ها هستیم، گلایه هایی هم داریم هم در ابعاد اقتصادی و هم سیاسی و اجتماعی، این گلایه و دلخوری هم اتفاقاً از سر حساسیت مان برای آینده این مرز و بوم است.

اما نکاتی هم برای خودم و هم شما:

روند اداره کشور و استان از دل همین انتخابات می گذرد، اما چطور؟

خب اگر به تعاملات کشور با دنیا و شرایط اقتصادی و اجتماعی نگاهی بیندازیم به خوبی می بینیم همین انتخاب ما در نهایت موجب گزینش افرادی شده که کشور را با فلان دیدگاه به سمت و سویی خاص هدایت کرده اند.

در کهگیلویه و بویراحمد هم همین مساله هویدا بوده است، از تک تک مردم این استان که سوال بپرسید شرایط چطور است و وضعیتتان چطور است قطعاً بخشی از جواب آنها این است که خداوند پدر فلانی را بیامرزد ، زمان او خیلی کار شد بعدش دیگر نماینده ای(رئیس جمهوری) مثل او ندیدیم و جالب است خیلی از این افراد اکنون مدعی هستند که رای نمی دهند.

خب همین ادعای ما یعنی انتخابات مهم است و نتایج یک انتخاب ممکن است تا سالهای متمادی شرایط مناطق مختلف ما را به سمت بهبود یا عقب ماندگی سوق دهد.

و یک موضع دیگر اینکه، فردی که قرار است به مجلس بفرستیم ابداً نماد یک ایل و طایفه خاص نیست، در مرکز کشور و در معادلات هیچگاه یک نماینده را وابسته و معرف یک قوم و طایفه نمیدانند.

اما…

این افراد را نماینده آن حوزه انتخابیه می دانند و چه بهتر فردی را راهی مجلس کنیم که معرف خوبی از ظرفیت ها و شایستگی های این دیار نخبه پرور باشد، فردی باشد که به درستی استانش را بشناسد، واقف بر وظایف و اختیاراتش باشد، بتواند بدون لکنت دردهای حوزه انتخابیه اش را فریاد بزند و مطالبه گری کند.

با احترام به همه سلیقه ها و طوایف، بدانیم آنچه ملاک شایستگی افراد است نه طایفه، قوم و جبهه فکری و سیاسی فرد که عملکرد و برنامه او است و بس!

گلایه هایمان به جا و محترم، اما برای اداره درست کهگیلویه و بویراحمد، افزایش قدرت چانه زنی نمایندگانمان و به احترام وظیفه ای که در قبال زندگی و آینده فرزندان و عزیزانمان داریم بیاییم و بدانیم فکر و انتخاب ما می شود مدیریت بهتر و هدایت قطار توسعه استان در ریل دانش، تعهد، تجربه و در نتیجه آبادانی…

می آییم تا مجبور نباشیم تن به انتخاب دیگران بدهیم، فریادمان برای تغییر و بهبود را در برگه رای نشان دهیم و  صدایمان را رسا به دولت و نظام برسانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359398
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    محمد بهرامی

دیدگاه شما