چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 8:47

همایش جوانان در ستاره شهر، منتظریان هراسی را تعطیل کرد

بویرنیوز– نادر منتظریان روز سه شنبه در جمع مردم بخش سپیدار، جلیل، بابکان و میدجان گفت: ما در جمع مردم بزرگ سپیدار و جلیل، در جمع مردم تاریخ‌سازی هستیم که خود و پدربزرگ‌هایشان برگ‌های تاریخی و زرینی را به تاریخ پرأفتخار بویراحمد اضافه کردند.

وی افزود: ما در جمع مردم بخشی از بویراحمد بزرگ هستیم که شاید تصویربرداران و کسانی که حضور داشتند نتوانند عظمت آن را به تصویر بکشند.

وی عنوان کرد: مردم بخش سپیدار و جلیل و باباکان و می‌دجان امروز در این هوای سرد در این شرایط سخت ساعت‌ها حضور پیدا کردند که بتوانند با حضور خودشان اعلام کنند لبیک به دعوت رهبری برای خلق حماسه‌ای دیگر گفته‌اند.

منتظریان بیان کرد: ما مطمئن هستیم که در این دوره مردم این استان در صدر جدول حضور در انتخابات در ایران می‌درخشند، همانطوری که برنامه روز افتتاحیه ستاد این جریان در شبکه‌های سراسری به عنوان پرشورترین همایش انتخاباتی و بزرگترین تجمع ایران اسلامی پخش شد.

وی عنوان کرد: جوانان عزیز شما هستید که سرنوشت انتخابات را رقم خواهید زد و این را بدانید صیانت از آرای مردم و سلامت و امنیت انتخابات به واسطه حضور منسجم همه مسئولین الحمدالله برقرار است و سرنوشت استان را رای مردم مشخص می‌کند.

این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه تحت تأثیر فضا‌های روانی که بعضی‌ها می‌گویند ما از فقر مردم سو استفاده می‌کنیم یا رای مردم را می‌خریم قرار نگیرید اضافه کرد: مردم ما جواب این بداخلاقی‌ها را در روز انتخابات و در صندوق‌های رای می‌دهند.

منتظریان ادامه داد: عزیزان، بزرگان، مردم شریف بویراحمد و همه کسانی که امروز صدای ما را می‌شنوید بدانید که ما برای مبارزه با فساد و تبعیض که همه جا رسوخ پیدا کرده است آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم عزیز بویراحمد، دنا و مارگون کامشان آماده چشیدن طعم شیرین عدالت است گفت: در سایه اتحاد و انسجام و برادری تمام طوایف آماده‌ایم که بویراحمد بزرگ را در مدار توسعه قرار دهیم.

منتظریان اعلام کرد: ما آمده‌ایم در این صحنه که با کمک همه طوایفمان از تنگ سرخ تا زیلایی و از سپیدار تا لوداب و از سردسیر تا گرمسیر دست به دست هم دهیم تا با تبعیض، ناکارآمدی و فساد مبارزه کنیم.

وی در ادامه گفت: دو شب پیش حضور جوانان در ستاره شهر نشان داد که جوانان، همراه این مجموعه هستند و نقشه شوم منتظریان هراسی را نقش بر آب کردند و این جوانان هر چه بدخواهان در چند سال گذشته تهمت زدند همه آن را تعطیل کرد و این همایش گل سرسبد تجمعات اخیر شد.

وی گفت: حوزه سپیدار، بابکان، جلیل و می‌دجان نیازمند آب هستند نیازمند بازگشایی جاده‌هاشان هستند نیازمند جاده تنگه تامرادی به بمنطقه رستم هستند تا بتوانند به راحتی آمد و رفت کنند.

وی گفت: این مردم نیازمند آب هستند تا از این همه خاک حاصلخیز بهره ببرند و نیازمند رونق گردشگری هستند که بزرگترین مرکز جذب گردشگر شود.

وی با اشاره به کسانی که این روز‌ها در سخنانشان بد اخلاقی می‌کنند، گفت: آنان عصبی شده‌اند، نگران این موضوع نباشید ما جواب این بداخلاقی‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم که جواب آنان را روز جمعه در صندوق‌های رای خواهند داد.

وی افزود:‌ای کسانی که در این انتخابات رقابت می‌کنید بدانید نه پول سرنوشت رای مردم را مشخص می‌کند و نه بخشداران و فرمانداران که بخواهند آرا مردم را جابجا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359372
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما