چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 8:39

بزرگواری: جیبی برای انتخابات ندوخته ام/حق کهگیلویه از سدها را میگیرم

بویرنیوز– نماینده دو دوره مجلس و نامزد کنونی کهگیلویه بزرگ گفت: هرگز جیبی برای انتخابات ندوخته‌ام و هرگز دنبال رانت نبوده‌ام.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر چرام گفت: آمده اید همه با هم تا در شهر چرام در این اجتماع عظیم به مرکز کشور و استان اعلام کنید که ما مردم آمده ایم وضعیت را برای همیشه تغییر دهیم.

حجت‌الاسلام سید علی محمدبزرگواری افزود: این پسران و دختران جوان ما و این مردم شریف آمدند که اولا سبد رای جمهوری اسلامی را بالا ببرند و سرنوشت خود را این دفعه برای همیشه درست رقم بزنند.

وی ادامه داد: به هیچ کاندیدایی که مورد تایید دستگاه های اجرایی و نظارتی کشور و استان قرار گرفته اند هرگز توهین نخواهم کرد و از همه عزیزان می خواهم که اخلاق مداری کنید و مخصوصا در شهرستان چرام، کهگیلویه، بهمئی و لنده می خواهم که اخلاق ایرانی اصیل و اسلام محمدی را رعایت کنند.

بزرگواری با بیان اینکه بنده و هر کسی که نماینده بوده باید بیاید و کارنامه خود را ارائه نماید، عنوان کرد: بنده چرام را شهرستان نکردم کار شهرستانی کار تقسمات کشوری و وزارت کشور است و کار فرماندار و بخشدار و سایر عوامل است اما بنده با همه این عوامل و پشتوانه مردم و خانواده شهدا مسئله را مدیریت کردم.

وی با بیان اینکه نماینده قانونگذار است و ناظر بر اجرای قانون، بیان کرد: نماینده از دل مردمی که برخاسته می شود و با رای مردمی که به مجلس می رود و در خانه ملت بر روی صندلی که متعلق به این مردم استقرار می گیرد باید مطالبات مردم را پیگیری و مدیریت کند تا به نتیجه برسد.

بزرگواری با بیان اینکه وقتی یک بخشی به شهرستان تبدیل شود از نظر بودجه عمرانی رشد بالایی پیدا می کند، گفت: چرام قبل از شهرستان شدن بخش بود بودجه عمرانی چرام حدود 3 میلیارد و 500 میلیون بود اما زمانی که شهرستان شد این بودجه به 18 میلیارد تغییر پیدا کرد و تا الان باید قریب 80 تا 100 میلیارد بودجه چرام باشد.

وی افزود: حالا مدیران ناکارامدی آمدند، مدیرانی که مدیرت نداشتند و معضل اصلی استان ما همین است که بیاییم و کسی که تخصص ندارد کارآمدی ندارد و رشته او به مدیریت اداره یک شهرستان و یک استان نمی خورد او را در راس قرار دهیم این بودجه ها جذب نمی شود و مبلمان شهرستانی تغییر پیدا نمی کند.

بزرگواری ادامه داد: با همین بودجه شهرستانی چرام، جاده باغچه سادات به نام جاده مال رو بود آباد شد، جاده طسوج تا مله دلگکی رفت، جاده چاسخار تا گره ای رفت، شهرک بناری برپا شد و بسیاری از روستاهای اطراف بهسازی شدند و از نعمت آب شرب، گاز طبیعی برخوردار شدند و لوله گاز تا روستای فشیان، سرگچ، خیمند، بردیان و القچین هم رفت چون بودجه بود و مدیریت شد و ما هم مطالبه گر مردم بودیم که این کارها برای مردم انجام بگیرد، اگر با این ندای تغییر شما و پیروزی شما مردم باز این فرزند شما لیاقت نمایندگی شما را پیدا کند از همین کارهای کلان و بزرگ و زیرساخت های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی با تمام توان پیگیری خواهم کرد.

بزرگواری با بیان اینکه تمام روان آب های چرام از سرفاریاب تا بخش مرکزی چرام به سد کوثر می ریزند اما مردم چرام سهمیه ای نداشتند، بنده 16 میلیون متر مکعب برای چرام، دهدشت، سوق و لنده تخصیص گرفتم، بیان کرد: وظیفه نماینده تخصیص گرفتن، مجوز گرفتن و کد دار کردن است و آوردن در کمیسیون تلفیق و جذب اعتبار است، سهمیه آب شما را گرفتیم اما تعطیل شده است.

وی افزود: به امید خداوند با پشتوانه شما مردم آن حق آبه ای که 135 میلیون متر مکعب است و سد آبریز را با مدیریتی که بنده کردم و آبریز آمد در ادبیات مردم ما آمد، قبل از ما آبریز در ادبیات مردم ما نبود، ان شاء الله آن سهمیه هم گرفته خواهد شد.

بزرگواری با بیان اینکه اگر سد آبریز هم احداث نشود با احداث بندی در رودخانه مارون این آب را به دشت های دهدشت و چرام خواهم رساند، گفت: در زیرساخت های صنعتی با آوردن سرمایه گذار کلنگ فسفات زده شد و در 4 سال بعد از من هم سردار هاشمی پور نماینده مردم بود چون با هم نشستیم و به ایشان سفارش کردم اول گازرسانی به چهاربخش مجوز گرفته شد و کلنگ زنی انجام شد، ادامه دهید، آبریز مطالعات انجام گرفت ادامه دهید و ادامه داد، فسفات کلنگ زنی شد، شروع شد، ادامه دهید و ایشان هم ادامه داد، در خیلی از زیرساخت ها ایشان در واقع سفارشی که ما کردیم بر زمین نخورد اما بعضی جاها مسئولان وقت با ایشان همکاری نکردند و این 4 سال خود مردم چرام قضاوت کنند، اولین سهمیه آب کشاورزی را ما مدیریت کردیم و از رودخانه نازمکان گرفتیم و شمس آباد سرسبز شد.

وی با بیان اینکه اگر کمسیون کشاورزی نمی رفتم نه 500 میلیون متر مکعب آب گرفته می شد و نه 50 میلیون متر مکعب دهدشت غربی، چنگلوا و سوق گرفته می شد و نه 135 میلیون متر مکعب آبریز گرفته می شد و نه آب شمس آباد تامین می شد و نه آب آبلش گرفته می شد، افزود: همه اینها به خاطر این بود که بنده دبیر اول کمیسیون آب کشاورزی بودم و وزیر در کنار من می نشست و آنجا مجوزها را می گرفتم.

بزرگواری ادامه داد: نه جیبی دوخته و نه رانتی خواسته ام و همین کارهای کلان را که قبلا در کارنامه بنده موجود است در تمام زمینه برای شما مردم عزیز ادامه خواهم داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عالی

دیدگاه شما