سه شنبه 8 اسفند 1402 - 22:34

ادعاهای مهدی روشنفکر: هیچ لکه سیاهی در کارنامه ام نیست/ اعتبار استان را ۲۰۰ درصد افزایش دادم

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مهدی روشنفکر ؛ نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در دیدار با مروم لوداب گفت:

به مردم لوداب به سرزمین خاطرات دوران کودکی‌ام درود می‌فرستم. مردمی حماسه ساز و مردمی از دیار بزرگان و بزرگ منشأن در همسایگی کوه نیر. که خلق و خوی آن‌ها مانند منطقه‌شان بکر و انسانی مانده است، بعد از چهار سال امروز در میان شما آماده‌ام تا از شما اذن و اجازه بگیرم و امضایی از شما دریافت کنم و مجدد از دیار سیلارستان به بهارستان راه پیدا کنم، در این چهار سال تلاش کردم تا خدمت‌گزار خوبی برای مردم عزیز و شریف دیار باشم، تلاش کردم تا نماد مردمداری، شجاعت، نجابت و پاک دستی برای شما باشم.

خدای بزرگ را شاهدم که کوچکترین لکه‌ای در پرونده‌ای نباشد نه در لیست شاسی بلند اسم من را می‌بینید و نه در لیست امضا‌کنندگان؛ نه دنبال رانت بوده‌ام و نه در لیست فساد.

امروز فرزندان بویراحمد در استان و فرزندان استان در تهران سربلند هستند، فرهنگ سیاسی بعد از سال ۹۸ و ورود من به مجلس به صورت ۱۸۰درجه تغییرات بنیادی در آن اجرا شد، با همه توهین‌ها، تهمت‌ها و افترا‌ها تاکنون هیچ رسانه و هیچ منتقدی به دادگاه فرا خوانده نشده است.

کمترین دستاورد ندای وحدت در بعد وحدت همین است که شما شاهد بودید بیش از ۸نامزد از زیلایی تا کوشک آمدند و این جرات را پیدا کردند که می‌توانند راه بهارستان را پیدا کنند.

خوشبختانه و سرافرازانه در مجلس حضور فعال داشتم و داد شما را زدم و هم در کمیسیون‌ها توانستم حق این مردم را بگیرم، در کمیسیون تلفیق توانستیم ۲۰۰درصد اعتبار استان را رشد دهیم و شاهد پروژه‌های عظیم در استان باشیم، در ارتباط و تعامل با مجلسیان و دولت مردان و ۲۵نماینده و رؤسای کمیسیون‌ها از برنامه‌ها و کار‌های حقیر به خوبی توصیف کرده‌اند.

سخن پایانی‌ام به مردم زادگاهم این است که این مسأله را بدانید که چه کسی چه زمانی و چه مکانی از این همه همراهی و استقبالتان سخن گفته است، در یک کلام خاک پای شما را بوسه می‌زنم و به آن افتخار می‌کنم.

در چند قدمی همین جایگاه از طرف وزارت نیرو و چندین سازمان بحث سد سادات لوداب را به سرانجام رسانیدم و مطالعات آن را به پایین رساندیم، در سفر اول ریاست جمهوری کل اعتبارات ۷هزار میلیارد تومان بود که بیش از ۳۷۰۰میلیارد تومان در اختیار حوزه انتخابیه بویراحمد واحد قرار گرفت، در سوم دوم ریاست جمهور و هیأت دولت از ۱۳هزار میلیارد تومان ۷میلیارد تومان به بویراحمد بزرگ داده شد.

در دولت قبل وزیر راه سابق مهندس اسلامی را از راه پاتاوه به دهدشت بردیم و ۷۰۰میلیارد تومان را به این جاده اختصاص دادیم، جاده یاسوج-اصفهان، یاسوج-پاتاوه و دهدشت، یاسوج-اقلید و کمربندی یاسوج از جمله راه‌های مواصلاتی در دست اقدام بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما