سه شنبه 24 بهمن 1402 - 21:24

بهرامی : آیت الله ملک حسینی و زارعی را حمایت کنید/ جریان ما متعلق به جوانان است/کم توجهی به بانوان و ورزش را جبران میکنیم

بویرنیوز؛ محمد بهرامی در جمع طرفدراران خود در روستای توت نده ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار گفت: همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان همزمان برگزار می شود که از اهمیت زیادی برخوردار است، دانشمندی نخبه که مایه فخر و مباهات استان هست، حضرت آیت الله ملک حسینی، همیشه برای مردم سنگ تمام گذاشته اند و در کنار مردم بوده اند، نوبت ما است که برای این بزرگوار سنگ تمام بگذاریم.

بهرامی بیان کرد: این منطقه همیشه منشأ تحولات تاریخی، سیاسی، و اجتماعی بوده است، شک نداریم که این منطقه خاستگاه انسان هایی بزرگ بوده که همیشه تغییرات اساسی و حیاتی را ایجاد کرده است. این اراده و شجاعت از گذشته تا حال ادامه داشته و به کمک این مردم بزرگ تا آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: گزاف نیست که امروز از دهستان توت نده به عنوان نصف النهار سیاسی استان یاد می کنند، در منطقه ای که شهامت و ولایت با هم درآمیخته شده است، این منطقه نخبگان بزرگ و قابل احترامی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی دارد. اگر ما دنبال توسعه هستیم باید از این ظرفیت های بزرگ انسانی استفاده کنیم.

بهرامی بیان کرد: این رودخانه خروشان در دامن این عزیزان است و شاهد هستیم که در سطح کلان کشور پیگیر سدسازی هستند، اینکه از آب این منطقه برای دیگر استان های کشور استفاده کنند، ما در رابطه با سد خرسان 3 بارها گفته ایم که ما در تقابل با منافع ملی نیستیم، ولی این بازی باید برد برد باشد، چرا همیشه سر باخت این بازی ها برای ما باشد؟ تنها جایگاهی که می تواند صدای مردم باشد و از حقوق مردم دفاع کند نمایندگی مجلس است. مطمئن باشید بر اساس منطق و شاخص ها و آمارها از این حقوق دفاع خواهیم کرد.

بهرامی گفت: چرا در شاخص های توسعه در زمینه های مختلف جایگاه ما در رتبه های آخر هست؟ وظیفه نماینده است که از حقوق شما مردم دفاع کنند، لازمه آن این است که باید افرادی وارد صحنه شوند که هم کارنامه داشته باشند و هم برنامه. کارنامه گذشته و برنامه آینده فرد است. خطا اینجا است که به کارنامه و گذشته کسانی که وارد گود انتخابات می شود دقت نکردیم، و هیچ وقت این موضوع توجه نکردیم، آیا آینده و برنامه این فرد منطبق بر گذشته و عملکرد او هست یا خیر!

این کاندیدای انتخابات شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون گفت: یک روز از من پرسیدند آبی هستید یا قرمز، من عرض کردم ما قبلا تیم داشتیم و در آینده هم تیمی خواهیم ساخت که شاخ آبی و قرمز را بشکند. ان شاالله خبرهای خوش و تأثیرگذاری در راه است. امیدواریم به یاری خداوند بزرگ و به همت مردمان بزرگ یک انتخاب بهینه که جوابگوی نیازهای مختلف مردم باشد، و نشانه شخصیت و بزرگی و منش مردم عزیز باشد، داشته باشیم.

وی گفت: حاج غلام محمد زارعی طی یک بیانیه حوزه انتخابیه خود را از بویراحمد، دنا و مارگون به تهران منتقل کردند، ما از همه زحمات این عزیز تشکر می کنیم و برای این عزیز بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق داریم، و این درخواست را از همه هم استانی های ساکن تهران داریم که ایشان را با تمام قوا حمایت کنند.

وی گفت: گاهی از من گلایه می کنند و می گویند از بانوان و جوانان سخن نمی کنید، اولا این جریان متعلق به جوانان است، عملکرد جوانان در شهرداری یاسوج دیده شد و در اینده نیز این جریان متعلق به جوانان است. بانوان باید در عرصه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی حضور حداقلی دارند و ان شاالله شما هم به پا خیزید و در جلسات خاص در رابطه با اهمیت این موضوع و بعضی از مسائل مفصل صحبت خواهیم کرد و از زحمات بانوان عزیز که شور انتخاباتی ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359021
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما