یکشنبه 15 بهمن 1402 - 22:43

نادر منتظریان: ظلم است برای رأی به مناطقی سفر کنید که زحمت ایجاد حداقل زیرساخت راه را برایشان فراهم نکردید!/اگر اصلاحی در رفتار برخی فرمانداران و بخشداران صورت نگیرد مسائل مهمی را به مردم ميگويم!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نشست‌ هم‌اندیشی سادات امامزاده علی(ع) با نادر منتظریان فعال شاخص سیاسی کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

فرایند اجرایی انتخابات در حال طی شدن است، اخباری از عملکرد بعضی فرمانداران و بخشداران می‌رسد که انتظار است مسئولان مربوطه استانی ورود و مردم را از این دغدغه‌ها نجات دهند.

اگر این رویه ادامه پیدا کند و اصلاحات لازم به وجود نیاید در همایش‌های روزهای بعد ریزمطالب را با جزئیات به اطلاع مردم خواهم رساند.

در بعضی از ادارات و سازمان‌های حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گروگانگیری سیاسی در بدترین و نکوهیده‌ترین شکل ممکن رایج گردیده و من با همکاری شما مردم به این گروگانگیری خاتمه خواهم داد.

مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارأمدی و اجرای قسط و عدالت اجتماعی سرلوحه کار بنده است که ان‌شاء‌الله با همکاری شما مردم عزیز این مبارزه به ثمر خواهد نشست.

ارتقاء بخش به شهرستان و ارتقاء دهستانی به بخش جزء خدمات نظام اسلامی است و روند طبیعی آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد و همواره در ادوار مختلف و زمان نمایندگان و مسئولان گذشته این خدمات انجام می‌گرفت، انتظار ما این است که مسئولان چوب حراج به خدمات نظام نزنند و آنها را قربانی یک جریان خاص نکنند.( اشاره یه اخباری در خصوص شهرستان شدن پاتاوه در آینده)

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این هم از کاندید انقلابی

  2. yghl گفت:

    چرا در زمان مدیریت خودت در این استانداری به گروگانگیری وطایفه گرایی پایان ندادید وباعث فراری نخبگان این استان گردید وخودت حاج حسینی استاندار وقت فقط از باند خود استفاده میکردید واستان را به این روز انداختید

  3. اسرا گفت:

    لبیک یا حسین
    منتظریان ♥️

  4. بویر احمد سفلی گفت:

    احسنت ،پیش بسوی مبارزه با قومیت گرایی و عزل ناکار امدها و مدیران متقلب

دیدگاه شما