چاپ این برگه

نادر منتظریان: ظلم است برای رأی به مناطقی سفر کنید که زحمت ایجاد حداقل زیرساخت راه را برایشان فراهم نکردید!/اگر اصلاحی در رفتار برخی فرمانداران و بخشداران صورت نگیرد مسائل مهمی را به مردم ميگويم!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نشست‌ هم‌اندیشی سادات امامزاده علی(ع) با نادر منتظریان فعال شاخص سیاسی کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

فرایند اجرایی انتخابات در حال طی شدن است، اخباری از عملکرد بعضی فرمانداران و بخشداران می‌رسد که انتظار است مسئولان مربوطه استانی ورود و مردم را از این دغدغه‌ها نجات دهند.

اگر این رویه ادامه پیدا کند و اصلاحات لازم به وجود نیاید در همایش‌های روزهای بعد ریزمطالب را با جزئیات به اطلاع مردم خواهم رساند.

در بعضی از ادارات و سازمان‌های حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گروگانگیری سیاسی در بدترین و نکوهیده‌ترین شکل ممکن رایج گردیده و من با همکاری شما مردم به این گروگانگیری خاتمه خواهم داد.

مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارأمدی و اجرای قسط و عدالت اجتماعی سرلوحه کار بنده است که ان‌شاء‌الله با همکاری شما مردم عزیز این مبارزه به ثمر خواهد نشست.

ارتقاء بخش به شهرستان و ارتقاء دهستانی به بخش جزء خدمات نظام اسلامی است و روند طبیعی آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد و همواره در ادوار مختلف و زمان نمایندگان و مسئولان گذشته این خدمات انجام می‌گرفت، انتظار ما این است که مسئولان چوب حراج به خدمات نظام نزنند و آنها را قربانی یک جریان خاص نکنند.( اشاره یه اخباری در خصوص شهرستان شدن پاتاوه در آینده)