پنجشنبه 21 دی 1402 - 8:30

اعتراف نماینده بویراحمد به ضعف برخی مدیران استانی و شهرستانی/روشنفکر: از واژه انقلابی و غیر انقلابی دست بردارید/مردم بویراحمد بزرگ هستند و با دست خالی اینجا را استان کردند

بویرنیوز؛ هم‌اندیشی جمعی از اهالی ایل دشمن‌زیاری با مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

در این نشست مهدی روشنفکر اظهار داشت: وفای به عهد، شجاعت، مردانگی و می‌همان نوازی ایل بزرگ دشمن‌زیاری در بین مردم استان زبانزد است و خطه جنوب کشور نیز به این خصلت‌های ایل بزرگ دشمن‌زیاری شهادت می‌دهند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم ایل دشمن‌زیاری در نشست امروز مرا یاد شکوه حضور مردم در سال ۹۸ انداخت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه در سال ۹۸ و ۹۴ اعلام کردم که من به سوی رقیبان خود دست دوستی، تعامل و همدلی دراز می‌کنم، امروز نیز بر همان حرف هستم، گفت: مردم هوشیار هستند و کسانی که به مرزبندی دامن می‌زنند را شناخته و اجازه نخواهند داد بویراحمد را عده‌ای بخاطر منافع و مطامع خود تکه تکه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی در پی این هستند تا با فضاسازی و مسموم کردن فضا دید مردم را نسبت به خود عوض کنند، اما غافل از اینکه مردم بویراحمد دارای شناخت خوب و حافظه قوی هستند و برخی چیز‌ها را فراموش نخواهند کرد.

روشنفکر به ضعف مدیران واکنش نشان داد و گفت: برخی از مدیران استانی و شهرستانی لایق این مردم نبوده و می‌طلبد که مدیران کارآمد و لایق در عرصه خدمت به مردم حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم بویراحمد بزرگ، بزرگی را از بزرگان خود یاد گرفته‌اند، مرحوم بهمن بیگی در توصیف مردم بویراحمد می‌گوید آنقدر پا در رکاب فشردند و دست به ماشه بردند که از دهستانی استان ساختند.

روشنفکر گفت: بار‌ها عرض کردم که درود بر مخالف من، از مرزبندی و دوقطبی کردن فضا دست بردارید، از واژه انقلابی و غیرانقلابی برای مردم دست بردارید، انقلابیون اصلی مردمی هستند که با تمام مشکلات پای آرمان‌های انقلاب و نظام‌ایستاده‌اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تو خودتم لایق نمایندگی نبودی

  2. قلی گفت:

    آخ تا قیومت با این اعتراف

  3. قلی گفت:

    آقای روشنفکر ، بعضی از مدیران شما بویراحمد را تکه تکه کرده حتی……

  4. سپنتا گفت:

    درود بویرنیوز
    خودش از همه ضعیف تر و ناتوان تر بوده و هست

  5. گل آقا گفت:

    جناب روشنفکر صحبت مقام معظم رهبری است
    اصولگرا ، اصلاح طلب ، چپ ، راست معنا ندارد
    این دوران صحبت از انقلاب است انقلابی یا غیر انقلابی شما که تمکین مبکنید یا نه قضیه مربوطه به قبل از تایید صلاحیت بود ،،

  6. ناشناس گفت:

    دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردمی وپرتلاش

  7. یامهدی گفت:

    درود بر یاور محرمان حاج مهدی روشنفکر درود برحامیان ندای وحدت

  8. aliasghar4231836167@gmail.com گفت:

    سلام روستای ما که خیری از روشنفکر ندید فقط فامیل بازی بلد بود

دیدگاه شما