چاپ این برگه

اعتراف نماینده بویراحمد به ضعف برخی مدیران استانی و شهرستانی/روشنفکر: از واژه انقلابی و غیر انقلابی دست بردارید/مردم بویراحمد بزرگ هستند و با دست خالی اینجا را استان کردند

بویرنیوز؛ هم‌اندیشی جمعی از اهالی ایل دشمن‌زیاری با مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

در این نشست مهدی روشنفکر اظهار داشت: وفای به عهد، شجاعت، مردانگی و می‌همان نوازی ایل بزرگ دشمن‌زیاری در بین مردم استان زبانزد است و خطه جنوب کشور نیز به این خصلت‌های ایل بزرگ دشمن‌زیاری شهادت می‌دهند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم ایل دشمن‌زیاری در نشست امروز مرا یاد شکوه حضور مردم در سال ۹۸ انداخت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه در سال ۹۸ و ۹۴ اعلام کردم که من به سوی رقیبان خود دست دوستی، تعامل و همدلی دراز می‌کنم، امروز نیز بر همان حرف هستم، گفت: مردم هوشیار هستند و کسانی که به مرزبندی دامن می‌زنند را شناخته و اجازه نخواهند داد بویراحمد را عده‌ای بخاطر منافع و مطامع خود تکه تکه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی در پی این هستند تا با فضاسازی و مسموم کردن فضا دید مردم را نسبت به خود عوض کنند، اما غافل از اینکه مردم بویراحمد دارای شناخت خوب و حافظه قوی هستند و برخی چیز‌ها را فراموش نخواهند کرد.

روشنفکر به ضعف مدیران واکنش نشان داد و گفت: برخی از مدیران استانی و شهرستانی لایق این مردم نبوده و می‌طلبد که مدیران کارآمد و لایق در عرصه خدمت به مردم حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم بویراحمد بزرگ، بزرگی را از بزرگان خود یاد گرفته‌اند، مرحوم بهمن بیگی در توصیف مردم بویراحمد می‌گوید آنقدر پا در رکاب فشردند و دست به ماشه بردند که از دهستانی استان ساختند.

روشنفکر گفت: بار‌ها عرض کردم که درود بر مخالف من، از مرزبندی و دوقطبی کردن فضا دست بردارید، از واژه انقلابی و غیرانقلابی برای مردم دست بردارید، انقلابیون اصلی مردمی هستند که با تمام مشکلات پای آرمان‌های انقلاب و نظام‌ایستاده‌اند.