سه شنبه 19 دی 1402 - 22:31

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد 

به مناسبت ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) از بانوان شاغل در آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش بویرنیوز، به مناسبت میلاد دخت نبی؛ حضرت فاطمه زهرا(س) از همه بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با هدایا و گل تجلیل شدند.

محمد شفیع رضایی در این مراسم با گرامیداشت ولادت دخت پیامبر اکرم و روز مادر و زن گفت: زنان کارمند وظایف سنگینی بر عهده دارند، وظایف مادری، همسری و حضور در اجتماع و مشارکت در روند توسعه و آبادانی بخشی از امورات بر دوش آنها است.

قائم مقام آب و فاضلاب استان گفت: باید بین وظایف مختلف تعادل مناسبی برقرار کرد تا زندگی شخصی و کارمندی با روند مناسبی طی شود، آنچه مهم است اینکه وظیفه مادر و همسر بودن نباید تحت شعاع وظیفه کاری و بالعکس باشد.

رضایی گفت: مطالباتی بانوان همکار در حوزه های مختلف دارند بررسی میکنیم و در اسرع وقت پاسخ شایسته ای به این خواسته ها خواهیم داد.

سرکار خانم ولی پور؛ مشاور بانوان آب و فاضلاب استان نیز ضمن تبریک روز زن و مادر به همکاران استان گفت: بانوان با همه مشغله ها و در کنار همه مسئولیت ها با تمام سعی و توان در کمک به امورات شرکت کمک می‌کنند، در این بین خواسته هایی نیز دارند که مطالبه کردیم و قول هایی داده شده که انشالله بزودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حیدر گفت:

    تقدیر از خانم ها خوبه ولی ای کاش یه بار هم روز مرد دراین شرکت وجودداشت

  2. سیده گفت:

    روزتون مبارک دکستان گلم.
    تنها اداره ای که بیشترین زن شاغل رو داره و روز زن هیچ ارزشی براش نداره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و زیر مجموعه هاش است .

دیدگاه شما