دوشنبه 11 دی 1402 - 15:13

اختصاص ۲۹ هزار میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد طی دو سال

بویرنیوز– رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر از محل‌های مختلف ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.

جهانگیر شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیما از اختصاص ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طی دو سال به این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار حاصل سفر رئیس جمهور ، اعتبارات محرومیت‌زدایی، سنوات و سایر محل‌ها به استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور افزود: بزرگترین مبلغ اختصاص یافته به استان از محل سفر دور دوم بود که ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تاکنون ۱۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان ابلاغ شده گفت: مابقی اعتبارات نیز به زودی ابلاغ و طی دو و سه سال اختصاص داده می‌ شود.

شاهینی گفت: اقدام خوبی که در حال انجام است روند اختصاص تخصیص‌ها است که سال ۱۴۰۰ و سال گذشته ۷۴ درصد اعتبارات تخصیص یافته و امسال هم همین روند در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشی از اعتبارات سفر اول دولت به استان مانده بود که تخصیص یافت، گفت: بخشی از اعتبارات سفر دور دوم باید در سال اول عملیاتی شود که امسال ۶۲۶ میلیارد تومان آن به حوزه‌های آب، راه، سلامت، آموزش، راه روستایی، فرهنگ و چند فصل اولویت‌دار دیگر تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: طرح های عمرانی اصلی فعال شده اند و کار در حال انجام است و به صورت مستمر میزان پیشرفت طرح های اولویت‌دار در حوزه راه، آب و آموزش را رصد می‌کنیم.

شاهینی خاطرنشان کرد: سراغ طرحهای راکد که ممکن است به عناوین مختلف غیرفعال شده باشند نمی‌رویم؛ حتی ممکن است جریمه و تنبیه هم برای این طرح ها در نظر بگیریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما