شنبه 9 دی 1402 - 10:54

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره تئاتر فجر ۱۲ رتبه کسب کردند

بویرنیوز -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:هنرمندان نمایشنامه نویس استان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای فجر ۱۲ رتبه کسب کردند.

امین درخشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد توانستند در این رویداد مهم هنری چهار رتبه بازیگری، ایده و کارگردانی در بخش خیابانی و هشت رتبه نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه، طراحی لباس، بازیگری خردسال کسب کردند.

وی بیان کرد: همچنین ۲ نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد به

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایش تابوهای سیاه در قاب های مینیاتوری به نویسندگی پرویز جلیل نژاد و کارگردانی رضا وفانیا در بخش خیابانی از شهرستان بهمئی و نمایش لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داود پارسا از شهرستان گچساران به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

درخشان تصریح کرد؛ پنج گروه نمایشی از استان در بخش های صحنه ای و خیابانی در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس در شیراز حضور داشتند.

استان فارس از پنجم تا هشتم دی‌ماه میزبان گروه‌های نمایشی استان‌های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خوزستان، یزد، قم و کرمان با اجرای ۱۷ نمایش صحنه‌ای و ۱۶ نمایش خیابانی بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما