دوشنبه 4 دی 1402 - 14:48

دردسر آفرینی حامیان حیوانات برای شهروندان یاسوجی!

بویرنیوز– جولان سگ‌های ولگرد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به یکی از معضلات و البته نگرانی های عمومی تبدیل شده است.

در جدیدترین موضع گیری ها، مشاور شهردار یاسوج از فراری دادن ۳٠٠ سگ جمع آوری شده از فنس‌های شهرداری توسط گروه‌های حامیان حیوانات خبر داد.

مشاور شهردار یاسوج در امور شهرداری و خدمات شهری گفت: گروه‌های حامی حیوانات ۳٠٠ سگ زنده گیری شده را دور از چشم نگهبان فنس‌های زنده گیری فراری دادند.

یعقوب فتاحی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عملیات زنده گیری د یاسوج اجرایی و در سطح شهر هم چندین اکیپ زنده گیری فعالیت می‌کردند تا اینکه گروه‌های حامی حیوانات چند جا مانع کار شهرداری شدند و معارضاتی به وجود آوردند.

وی ابراز داشت: در نهایت این گروه‌ها اقدام به باز کردن درب فنس دور از چشم نگهبان‌ها کردند که این کار باعث شد حدود ۳۰۰ قلاده سگی که جمع آوری شده بود، رها شوند و بخش عظیمی از آنها به سطح شهر برگردند.

فتاحی گفت: در سنوات گذشته جلساتی برگزار و قرار بر این شد که شهرداری مکانی در منطقه «دوپشته دشتروم» برای این موضوع اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: شهرداری بلافاصله در آن مکان اقدام به فنس کشی بیش از ۲ هزار متر زمین کرد، همین طور قفسه‌های مربوط به نگه داری و عقیم سازی، کانکس مدیریت برای پزشک طرف قرارداد، تانکر آب جهت آب رسانی و سایر تجهیزات لازم در این مکان تهیه شد.

مشاور شهردار یاسوج در امور شهرداری و خدمات شهری خاطرنشان کرد: با این حال طی آخرین جلسه‌ای که داشته‌ایم قرار شد در همان سایت دو پشته دشت روم مجدداً فعالیت را شروع کنیم و کار زنده گیری و عقیم سازی را اجرا کنیم.

وی افزود: همچنین تقاضای سلاح بی هوشی را داده‌ایم و شهرداری یاسوج آن را خریداری کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما