سه شنبه 21 آذر 1402 - 19:10

منتظریان نماینده بویراحمد را به مناظره در حضور دانشجویان دعوت کرد/تأسف‌ میخورم از برخورد با نیروهای ملی کهگیلویه و بویراحمد و سکوت تريبون داران!

بویرنیوز؛ نشست هم‌اندیشی جامعه ایثارگران، بازنشستگان و اهالی‌اندیشه با حضور نادر منتظریان برگزار شد.

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.

عصر امروز (سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی جامعه ایثارگران، بازنشستگان و اهالی‌اندیشه به‌مناسبت ایام فاطمیه(س) با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زیرتل یاسوج برگزار شد.

نادر منتظریان (فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد) با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق دغدغه بازنشستگان است، اظهار داشت: دغدغه امروز بازنشستگان دغدغه ما است و‌امیدواریم کار مفیدی برای این جمع انجام بگیرد.

وی به رشادت و ایثارگری جانبازان و شهدا گریزی زد و افزود: برای آبادانی و توسعه این مرز و بوم خون‌های زیادی ریخته شد. ایثارگران از هستی‌شان گذشتند تا روی آبادانی و پیشرفت را ببینیم.

منتظریان گفت: اگر عملکرد‌ها و مدیریت‌ها خوب بود، امروز دیگر نباید از فساد، تبعیض و دیگر موضوعات حرف زد.

وی افزود: هفته دانشجو را پشت سر گذاشتیم. جوانان مطالبات زیادی دارند. چرا باید بین مسئولان و جوانان این همه فاصله وجود داشته باشد.

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مملکت، مملکت شهیدان است، افزود: با وجود این همه سرمایه انسانی ما نباید دغدغه نیروی انسانی را برای مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها داشته باشیم. در جامعه جوان نخبه، باتجربه و متعهد کم نداریم.

منتظریان به سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری قرار شد که ۱۲ مدیر ناتوان کنار گذاشته شوند. چرا اینگونه نشد. مسوولان به مردم پاسخ دهند.

وی در ادامه نام محمدرحیم دهراب‌پور را آورد و به علت غیبت او در این جلسه اشاره کرد و گفت: آقای دهراب‌پور از خانواده شهدا و ایثارگر است. او از نیرو‌های انقلابی به‌نام استان کهگیلویه و بویراحمد است و منشأ خدمات زیادی در سطح استان بود و در جلسه تهران حضور داشت که نتوانست در این جلسه حضور پید ا کند.

فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد بر بویراحمد واحد تأکید کرد و گفت: لازمه کشور ما اتحاد، برادری و وحدت است. هر کسی دل در گرو توسعه کشور و استان دارد، باید شرایطی فراهم شود که همه کنار هم باشیم.

وی افزود: برخی برای فرار از نقاط ضعف خود پشت طایفه و قوم خود پنهان می‌شوند. قوم و طایفه فرصت است و اما وحدت و برادری بین همه طوایف باید مدنظر باشد.

منتظریان گفت: بعضی باید پاسخگو باشند که در این چند سالی که از مدیریت‌شان می‌گذرد، زمینه سرمایه‌گذاری را برای چند نفر فراهم کرده است.

وی افزود: مدیرانی باید بر کرسی‌های مدیریت بنشیند که توان گذر استان از این وضعیت را داشته باشند.

او ادامه داد ما دنبال این چیز‌ها هستیم، ما دنبال خودمحوری نیستیم، دنبال کار‌های خصوصی، انفرادی و نورچشم پروری نیستیم.

این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برکناری تعدادی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد مسکن کشور اشاره کرد و گفت: امروز تأسف می‌خوریم که بعضی از مدیران لایق و شایسته‌مان که از نیرو‌های خدوم استان هستند و در زندگی‌شان جزء عزت و خدمت چیز دیگری در کارنامه خود نداشتند، برکنار می‌شود و هیچ کسی صدایش در نمی‌آید. آقایان که مسئولیت دارند و تربیون مجلس در اختیار آن‌ها هستند، هیچ حرفی نمی‌زنند.

وی افزود: ما حتی نمی‌توانیم از سرمایه‌هایمان دفاع کنیم. به راحتی با سرمایه‌های ما اینگونه برخورد می‌شود و کسانی در مجلس حضور دارند و تریبون در اختیارشان است، حتی یک صحبت معمولی هم نمی‌کنند.

منتظریان در ادامه با تبریک هفته دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: همه ما‌ها باید پاسخگوی سؤالات و مطالبه دانشجویان باشیم. انتظار می‌رود در یک محیط دانشگاهی پاسخگو سؤالات و مطالبات دانشجویان باشیم.

وی در ادامه گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358134
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قسم یک کلام منتظریان بهارستان است

  2. کرامت گفت:

    سلام
    خودت خواستی جناب منتظریان
    روشنفکر خودش نمیاد مناظره ،چون میخواد اجر معنوی کاراش از بین نره🤣🤣🤣
    ولی این دفه میاد خودم خبرت میکنم

دیدگاه شما