دوشنبه 20 آذر 1402 - 11:18

پلمب چند مرکز غیر مجاز زیبایی/هشدار به بانوان کهگیلویه و بویراحمد(+تصاویر دردناک)

بویرنیوز– رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد از پلمب مراکز غیرمجاز و زیرزمینی ارائه‌دهنده خدمات پوست و زیبایی خبر داد.

بهنام نیازی با بیان اینکه ۳ مرکز به‌صورت غیرمجاز خدمات پوست و زیبایی ارائه می‌دادند، گفت: افراد غیرپزشک تحت عنوان زیبایی فعالیت‌هایی از قبیل جراحی‌، برداشت چربی از شکم، جراحی پلک، تزریق ژل و چربی، بوتاکس و سایر اعمال زیبایی در زیرزمین منازل و ساختمان‌های اجاره‌ای شهرستان بویراحمد صورت می‌گرفت.

نیازی با اشاره به اینکه سودجویان با اسکورت و نگهبان مانع بازدید تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شدند، گفت: این افراد سودجو با همکاری حوزه‌ی پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بویراحمد، دادستان و مرکز بهداشت و درمان شهرستان دستگیر شدند.

این مسئول بهداشت و درمان به شهروندان توصیه کرد که تنها از طریق مراکز دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کرده و از مراجعه به این افراد متخلف خودداری کنند.

وی افزود: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی است.

وی با اشاره به وضعیت یکی از بیماران این مراکز غیرمجاز گفت: این بیمار در ناحیه‌ی بافت نرم شکم دچار عفونت شدید شده و متاسفانه زیبایی‌اش را از دست داده است که به پیوند پوست و جراحی پلاستیک نیاز دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما