چهارشنبه 15 آذر 1402 - 8:55

آماری از شهرداری یاسوج که با شنیدنش مغزتان سوت می کشد!

بویرنیوز– شهردار یاسوج از جذب بی رویه نیروی انسانی در شهرداری این شهر طی سالیان دور و نزدیک خبرداد و گفت: متاسفانه شهرداری یاسوج با وجود درآمدهای بسیار کم و پروژه‌های عمرانی متعدد بایستی حقوق و مزایای هزار و 100 نیروی مازاد بر چارت سازمانی را هم پرداخت کند.

کیوان آشنا گفت: من نمی‌خواهم به چرایی و چگونگی این نیروهای مازاد از سالیان دور تاکنون بپردازم اما این واقعیتی است و قرار نیست واقعیت‌های موجود شهرداری یاسوج را به شهروندان نگوییم.

وی با تاکید براینکه همواره به شفاف سازی عملکرد مدیران در نهادهای دولتی و غیردولتی معتقد بوده و آن را یک مطالبه عمومی می‌دانم، خاطرنشان کرد: شهرداری را با بدهی‌های فراوان و نیروهای مازاد در بدترین شرایط اقتصادی تحویل گرفته و البته تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن مشکلات متعدد موجود می‌کنم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اینکه بدانیم بر سر شهرداری یاسوج در بحث جذب نیروی انسانی چه آمده، این شهرداری را با شهرداری صدرای شیراز که در اغلب آیتم‌ها شبیه ما است مقایسه می‌کنم.

آشنا با بیان اینکه اعتبارات شهرداری صدرای شیراز معادل اعتبارات شهرداری یاسوج است اما چارت سازمانی این شهرداری با 200 نیروی انسانی تامین و اداره می شود، یادآور شد: این در حالیست که شهرداری یاسوج با همان اعتبارات با هزار و 300 نیروی انسانی مشغول به فعالیت است.

وی گفت: متاسفانه بخش زیادی از اعتبارات شهرداری یاسوج به حساب های بانکی همین نیروهای مازاد تحت عناوین حقوق و مزایا واریز می شود که اگر جذب نیروها در این نهاد غیردولتی بدرستی انجام می‌گرفت اکنون شاهد این همه نیروی مازاد و مشکلات مالی و اعتباری در شهرداری یاسوج نبودیم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ واریزی ماهیانه برای نیروهای مازاد شهرداری این شهر را بیش از 30 میلیاردتومان عنوان و تصریح کرد: هم اکنون برخی از اینکه ما نمی توانیم نیروی مازاد به شهرداری وارد کنیم گله مند هستند.

آشنا افزود: واقعیت این است که شهرداری یاسوج با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند و مثل همیشه از استاندار، معاونین وی و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی، مُصرانه خواهش داریم با ما همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم برنامه های شهری خود را اجرایی کنیم. ilna

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358055
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. داریوش گفت:

    دو دوره تو شورای شهر چرا مشکلات را بیان نکردی؟؟؟؟؟
    فقط سیاه بازی

  2. بویراحمد گفت:

    هر شورای شهری که قبول میشه ۱۰۰ نیروهای بدنه شهرداری تزریق می کنه اقای آشنا خدایی خودت چند نفر را چند سال قبل بردی و گفتی در شهر داری به کار بگیرند ؟؟

دیدگاه شما