سه شنبه 14 آذر 1402 - 8:11

منتظریان: بویراحمد گرفتار تبعیض شده/به دنبال وحدت تازه هستیم/باید از طایفه گرایی عبور کنیم

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نادر منتظریان، فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با برخی فعالان سیاسی در یاسوج با بیان اینکه اولویت اول ما باید اشتغال جوانان باشد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گرفتار پدیده زشت تبعیض شده که ما به یاری خداوند شایسته‌‌سالاری را مدنظر قرار خواهیم داد.

منتظریان با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و انسجام برای ایجاد تحول در بویراحمد، گفت: در سطح ملی نیاز به اتحاد و انسجام داریم و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند. اگر بخواهیم کشور قدرتمندی داشته باشیم باید وحدت داشته باشیم. در سطح استان هم نیاز است به این وحدت داریم و در بویراحمد بزرگ نیز به این وحدت نیازمندیم. مسئولیت من از همه شما برای ایجاد این وحدت بیشتر است.

وی افزود: از هر نقطه بویراحمد که نگاه کنید در این جمع حضور دارند. نمی‌خواهم از یک نفر، یک روستا، یک طایفه و یا یک حزب اینجا نام ببرم. عصاره بزرگان بویراحمد اینجا هستند. همه این‌ها جمع شدند تا تغییر را در بویراحمد بزرگ رقم بزنند. همه ما به این نتیجه رسیدیم که اولویت اول ما باید اشتغال جوانان باشد. نقطه قوت ما جوانان ماست. تا تولید را رونق ندهیم اشتغال ایجاد نخواهد شد. تا زمینه اعتماد سرمایه‌گذار را فراهم نکنیم اشتغال ایجاد نخواهد شد. تا مدیران کارآمد در رأس امور نباشند سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری نخواهند شد.

منتظریان خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آماده تحول است. ما آمده‌ایم به همه مردم بیندیشیم. نماینده همه مردم نه بخشی از آنان باشیم. از تفرقه و تبعیض و طایفه‌گرایی عبور کنیم. صدای همه مردم باشیم و صدای همه مردم بمانیم. عهد می‌بندیم با یک همبستگی با این پدیده شوم تبعیض مبارزه کنیم. به آنان که با اسم انقلاب آمده‌اند عملکردشان طایفه‌گرایی و قبیل‌گرایی است ما سر سازش نداریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جلیل گفت:

    همش کی گیوی هستن.

  2. رسول گفت:

    تو رو قرآن دست از شعار بردارید .دیگه اون افغانی هم میدونه تو این استان چخبره .دم انتخابات که میشه اتحاد اتحاد اتحاد .مردم از نداری دیگه رنگوشت رو نمیبینن تو خونه‌شون.

  3. ناشناس گفت:

    همه کاندیداها فقط شعار
    فردا که رفتند مجلس اول طایفه و خانواده بعد …

  4. من تا حدود بیست طایفه بزرگ بویراحمد واحد را می بینم چشم بصیرت داشته باشید

  5. علی گفت:

    چطور در دوره های قبل نماینده فعلی یک رأی در روستای این ها رای نداشت طایفه گرایی نبود در حالی که زادگاه نماینده فعلی به همه نمایندگان رای دادن..ولی همین آقایان که این طور حرف میزنند کاش یه ذره وجدان داشتن

  6. کارشناس گفت:

    خداوکیلی بگو چه برنامه اقتصادی و اجتماعی داری از روز اول که ثبت نام کردی فقط همین یک حرف را می زنی کاش این حرف نبود تا ببینیم چه داری برای گفتن مردم از این حرفها خسته اند سد سازی و کارخانه و و اشتغالزایی می خواهند لا اقل یکی از نزدیکان یا لیدرهایش به او گوشزد کند و بگوید گفتارت را عوض کن با این حرفها سوم هم نمی شود.

  7. ناشناس گفت:

    تو را به قران زياد نمك به زخم مردم استان نزنيد اشتغال كجا بود اتحاد كجا بود اين شعارهاي پوچ و تو خالي را تكرار نكنيد راست بگوييدبزنيد به دريا اگر مسلمان هستيد اگر پيرو خط قران هستيد اگر ايمان داريد اين استان و اين مردم شهيد پرور و اين انسانهاي فقير و خلاصه همه ماها كه در اين استان و شهرستانها روستا ها و دهات زندگي ميكنيم شيره به سرشان نماليد

  8. مهدی گفت:

    حرفهای قلمبه سلمبه قبل انتخاباته بعد انتخابات ببینید همینها که دم از وحدت و عزت میدهند کسی اصلا انها را می بیند

دیدگاه شما