یکشنبه 5 آذر 1402 - 13:05

تخلف عجیب برخی کسبه بیخ گوش شهرداری ها در کهگیلویه و بویراحمد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

یکی از مشکلات شهری در کهگیلویه و بویراحمد مرتبط با اشغال سطح پیاده رو توسط برخی صنوف است.

عکس تزئینی

این موضوع فقط مختص یاسوج نیست و در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز توسط برخی صنوف و فروشنده ها مشاهده می شود.

اخیراً اما مشکل فراتر از این مورد نیز رفته است و اگر قبلاً نگرانی در مورد پیاده رو خواری توسط برخی از فروشنده ها بود اکنون این احساس مالکیت به خیابان ها نیز کشیده شده است.

قطعاً شما هم در برخی موارد مشاهده کرده اید که برخی صنوف و فروشنده ها با گذاشتن ابزاری در خیابان و جلوی مغازه خود مانع توقف و پارک سایرین شده اند.

آنها با این ادعا که این پارک کردن ها مانع کسب و کار آنهاست با موانعی از پارک کردن خودرو آنهم در استانی که به واسطه نبود پارکینگ با مشکلات جدی مواجه است ، می شوند.

این مشکل در شهرهای استان مشاهده می شود و برخورد با آن باید با شدت بیشتری توسط شهرداری ها صورت بگیرد تا کسی برای خود مالکیت بر پیاده رو و خیابان را احساس نکند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357883
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    دزود میفزستم به دقت و مسولیت پذیری پایگاه خبری و تحلیلی بویر نیوز در انعکاس مشکلات و فراهم نمودن زمینه نهادینه کردن فرهنگ عمومی جامغه

    انعکاس اینگونه مشکلات و آشنا نمودن طیف های مختلف جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان با حق و حقوق شهروندی و اجتمایی زیستن از رسالت شما بزرگواران عرصه فرهنگ و هنر و علم میباشد .

    ازهزاران یک نفر اهل دل اند مابقی تندیسی از آب و گل اند

    اکنون که تربیت و معرفت و ارزشهای جامعه لگد مال شده است لطفا شما نیکو و موثر بمانید

    سپاس فزاوان از شما و تحریریه مفیدتان

  2. رضای گفت:

    باسلام بنده شهروند ساکن یاسوج به شهرداری امیدی نیست اما از پلیسی میپرسم تابلوهای حمل با جرثقیل که هزینه نسبتا زیادی هم برای اونها شده معنی ومفهومش چیه ؟؟؟!در سطح شهر هرجا این تابلوهست قطعا پارک دوبله وبیشر هست وپلیس هم تماشاگر ونظاره گر ترافیک بوجود آمده حداقل بیت المال را برای ساخت نصب این علایم هدر ندهید.

  3. ممو گفت:

    کی جرات داره در یاسوج برخورد کنه

دیدگاه شما