یکشنبه 5 آذر 1402 - 10:05

واکنش دستگاه قضا به کارناول های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد/تشکیل پرونده برای ۱۰ مدیر و معاون

بویرنیوز؛ عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی خبر از تشکیل پرونده برای دو مدیر و ۸ معاون ادارات در استان داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در این نشست ضمن تذکر به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان که بر خلاف قانون استفاده مجاز از آب، برق و گاز اقدام می نمایند، هشدار داد.

دکتر حسنی اظهار داشت: موارد متعددی از تخلف این نهادها برخلاف قانون مزبور در شهرستان بویراحمد گزارش شده است و تحت پیگیری و رسیدگی است.

وی گفت: در اراضی کشاورزی به عنوان مثال؛ در عرصه باغ در همین ایام، آب، برق و دیگر خدمات ارائه و ترانس برق نصب شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: عمل مدیران در واگذاری امتیازات خدماتی به متقاضیان برخلاف قانون استفاده مجاز از آب، برق و گاز است و این عمل صد در صد جرم محسوب و پرونده تخلفاتی تشکیل می‌گردد.

 

دکتر حسنی با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی و استفاده از بودجه و امکانات دولتی در راستای انتخابات ممنوع بوده و نیروهای انتظامی و نظامی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی و مستندسازی و گزارش به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، اقدام می نمایند.

وی افزود: در این راستا نماینده دادگستری در جلسه جلسه شورای اداری نسبت به توجیه مدیران در خصوص عدم فعالیت انتخاباتی و عدم استفاده از امکانات دولتی و انتصابات و عزل مدیران در ایام انتخابات مدیران را توجیه خواهند کرد.

معاون قضایی و اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان درپایان ضمن تشکر از سایت‌ها و رسانه‌های استان که نسبت به برگزاری انتخابات تلاش‌های ارزنده‌ای دارند، افزود: در صورتی که اقدامات آنان باعث تشویش اذهان عمومی یا ارتکاب جرم دیگری باشد، اقدام قانونی در مورد سایت‌ها و رسانه‌های متخلف، انجام خواهد شد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357873
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    به خدا قسم به قرآن قسم بروید تحقیق کنید ببینید در دوره های قبل اداره برق یا گاز چه کارهایی برای می‌کردند چه جاهایی کار میکردن که اصلاً نیاز نبود چه تپه های بیابان وباغ ها را با فاصله زیاد برق مشی میکردن هیچ خبری نبود مگر همین نهادهای نظارتی نبودند چرا اون موقع خواب بودند الان بیدار شدن.‌‌…خدایا به حق امام زمان خلاف کار و مجرم را نابود کنه

دیدگاه شما