سه شنبه 30 آبان 1402 - 17:54

رونمایی از کتاب‌هایی با طعم” حقوق، آموزش‌ و پرورش و اساطیر” 

بویرنیوز ؛  کتاب‌های «راهکارهای حقوقی زندگی»،

«بررسی تطبیقی آموزش و پرورش از نگاه قوانین» و « وا‌کاوی زندگی شخصیت‌های اسطوره‌ای» به نویسندگی « منوچهر سیف سادات» با حضور تعدادی از اهالی فرهنگ و ادب و هنر این استان رونمایی و به بازار نشریات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در مراسمی که با حضور “محمد خوب پور”سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از حقوقدانان، اهالی فرهنگ و اصحاب قلم برگزار شد از کتاب های «راهکارهای حقوقی زندگی»، «بررسی تطبیقی آموزش و پرورش از نگاه قوانین» و « وا‌کاوی زندگی شخصیت‌های اسطوره‌ای» نوشته «منوچهرسیف سادات» رونمایی شد.

“محمد خوب پور”سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین ضمن گرامیداشت هفته کتاب با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۷ عنوان کتاب در استان چاپ شده است، افزود:

در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۷ عنوان کتاب و در سال ۱۴۰۲ نیز تاکنون ۸۲ عنوان کتاب توسط نویسندگان به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ ناشر در استان،‌ بیان کرد: نویسندگان شناسایی شده استان هزار و ۸۰۰ نفر هستند.

خوب پور تعداد کتابفروشی‌ها را ۳۶ مورد عنوان کرد و گفت: ۷۰ کتابخانه عمومی در سطح استان وجود دارد، همچنین اعضای ثبت شده کتابخوان ۱۵۲ هزارنفر است.

وی با بیان اینکه کتاب در مهجوریت به سرمی‌برد، اظهارداشت: در گذشته نمایشگاه‌های کتاب استان با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم رو به رو می‌شد، از زمان شیوع کرونا این نمایشگاه برگزار نشد.

خوب‌پور تاکید کرد: در تلاش برای برگزاری نمایشگاه کتاب هستیم، باید فضای را برای پاتوق کتاب ایجاد کنیم تا دسترسی مردم به کتاب آسان باشد.

در ادامه این مراسم از کتاب «راهکارهای حقوقی زندگی» رونمایی شد، نویسنده آن منوچهر سیف سادات است که در 259 صفحه، با شمارگان 500 نسخه، در سال 1402 از سوی انتشارات میراث فرهیختگان در قطع وزیری به قیمت 140 هزار تومان منتشر شده است.

همچنین در این آیین از کتاب «بررسی تطبیقی آموزش و پرورش از نگاه قوانین» نیز رونمایی شد، نویسنده آن “منوچهر سیف سادات” است در 180 صفحه، با شمارگان 100 نسخه، در سال 1402 از سوی انتشارات میراث فرهیختگان در قطع رقعی به قیمت 140 هزارتومان منتشر شده است.

سومین کتاب رونمایی شده در این آیین 

« وا‌کاوی زندگی شخصیت‌های اسطوره‌ای» است که این اثر نیز به نویسندگی “منوچهر سیف سادات” چاپ شده و در 229 صفحه، با شمارگان 500 نسخه، در سال 1402 از سوی انتشارات فرهنگ مانا به قیمت 130 هزارتومان منتشر شده است.

گفتنی است “منوچهر سیف سادات” 

نویسنده کتاب‌های فوق از وکلای صاحب‌نام استان کهگیلویه و بویراحمد و از صاحب‌نظران در حوزه حقوق است.

وی دارای مدر‌ک دکتری حقوق نیز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357837
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما