شنبه 27 آبان 1402 - 10:39

اولویت تخصیص اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد با کدام پروژه ها است؟/تلاش برای سامان دادن به اب، راه و بهداشت در استان

بویرنیوز؛ بررسی و تصویب اعتبارات محرومیت زدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد

ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار،اعضای شورای برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات شماره ۱ استانداری برگزار شد.

جهانگیر شاهینی رئیس سازمان در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعتبارات محرومیت زدایی استان بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۳ میلیارد تومان سهم کهگیلویه و بویراحمد است. وی افزود این میزان اعتبار در بخش‌های راه روستایی و عشایری، آب روستایی، مدارس و مسکن محرومان استان تخصیص خواهد یافت.

شاهینی ادامه داد؛ سهم راه روستایی و عشایری از اعتبارات محرومیت زدایی ۴۵ میلیارد تومان، مدارس ۶۶ میلیارد تومان و آب روستایی ۶۷ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یادآور شد سهم سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)و اداره کل بهزیستی برای ساخت مسکن محرومان به ترتیب ۵۱ میلیارد تومان و ۳۴ میلیارد تومان است.

شاهینی گفت، اولویت توزیع و تخصیص اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام در حوزه محرومیت زدایی است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام شوند و هیچ پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود.

در ادامه جلسه آئین رونمایی از اسناد توسعه استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد این اسناد شامل سند توسعه، نظریه پایه و سند چشم انداز توسعه استان است.

سپس مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شد و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد و برخی از طرح‌ها نیز جهت بررسی بیشتر مجددا به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میلاد گفت:

    راه روستایی ؟؟!!!! ما هنوز در یاسوج 5 تا خیابون با آسفالت درست نداریم، بعد از راه روستایی صحبت میکنید؟!!!! فقط جهت نمونه یه نگاه به خیابان ساحلی و بلوار رجا و یا خیابان رفت و برگشت سروک که همگی از خیابانهای شلوغ و پر رفت و آمد یاسوج هستند بندازید تا به عمق فاجعه پی ببرید. خیابانهای فرعی بماند. از نوع حرف زدنتون مشخصه هیچ کاری نمیکنید. بویرنیوز عزیز لطفا تاییدش کن

  2. ناشناس گفت:

    روستای خهکی چیتاب نه آّب شرب دارد ونه جاده برای رضای خدا فکری به حال ساکنان این آبادی باهفتادسالسابقه سکونت فکری شود

  3. ناشناس گفت:

    آقا وضعیت جاده یاسوج به پاتاوه افتضاحه از پمپ بنزین بشار تا پاتاوه خیلی خطرناکه خواهشا برای چهارخطه شدن حداکثرتلاش روبکارببرید

دیدگاه شما