شنبه 13 آبان 1402 - 18:32

کشفیات عجیب در برخی باغات آبشار ياسوج/پلمب برخی باغات

بویرنیوز، دبیر ستاد امر به معروف و از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی اجرای پنجمین طرح پاییزه ارتقاء امنیت اجتماعی در کافه باغ های شهر یاسوج تعدادی باغ تفریحی پلمب شد.

حجت الاسلام حمزه پیشقدم در گفت و گو با ایسنا افزود: در این گشت مشترک که نهادها و دستگاهای نظارتی و قضایی استان حضور داشتند، تعدادی از باغ های متخلف در مسیر آبشار یاسوج پلمب و برای تعدادی نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

وی اظهارکرد: در پنجمین گام هشت لیتر مشروبات الکلی، یک حلقه وافور، ۲۰ گرم مواد مخدر تریاک و پنج سلاح سرد قمه و چاقو کشف شد و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند و سه باغ تفریحی متخلف پلمب و به هفت باغ دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

دبیر ستاد امر به معروف و از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این گشت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی استان و با هدف نظارت بیشتر بر اماکن تفریحی در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد و از تعدادی از باغ تفریحی ضمن تذکر جدی تعهد گرفته شد که در صورت تکرار تخلف برخوردها جدی تر می شود.

حجت الاسلام پیشقدم بیان کرد: این رژه امنیت اجتماعی با حضور تعدادی از مسئولین استانی از دستگاه های مختلف و به دعوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه گشت های این ستاد برای نظارت بیشتر در اجرای سلامت اخلاقی و بهداشتی جامعه شکل گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357605
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضای گفت:

    متاسفانه مراکز فساد وموزیک مبتذل ومختلط هنوز سرجاش هست

  2. میلاد گفت:

    خدا قوت

  3. ابوالفضل گفت:

    اگر مداوم باشه خوبه.
    و در حیطه حجاب هم گشت ها باشد خیلی خوب میشه.
    تشکرررر

  4. فرزین گفت:

    درود بر شرف و غیرتتان ….. نابودشون کنید اینجا کلا ام الفساد شده!!!!!!! امنیتی هم وجود نداره؟؟؟؟؟!!!

  5. الیسا گفت:

    واقعا امنیت اخلاقی و جانی بهترین راه حل برا معضلات کشور هستش.خداوند سلامتی و عاقبت به خیری برای عزیزان تلاشگر در این عرصه را بدهد ان شاالله

  6. سلام گفت:

    احسنت به شما ممنونیم ازتون

  7. ملیکا گفت:

    متاسفانه فقط همین یک بار اتفاق میفته اگه هر هفته پشت سر هم باشد خوبه تا بترسن

دیدگاه شما