پنجشنبه 13 مهر 1402 - 21:30

اقدام ماندگار خانواده‌ هاشمی و افتخاری در یاسوج | به یاد بانوی آموزگاری که در یک تصادف ناگوار جان باخت…(+تصاویر)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مدرسه خیرساز خانواده‌های “هاشمی و افتخاری” در روستای “جدول غوره” از توابع شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

افتخاری همسر مرحوم هما هاشمی در این مراسم با تشکر از همراهی خوب مسئولان آموزش وپرورش و نوسازی و حضور استاندار و دیگر مسئولان در این آیین گفت: این اقدام خیر در راستای پاسداشت معلم مرحوم زنده یاد سیده هما هاشمی و جهت فرهنگسازی برای انجام کارهای خیرخواهانه و کمک به ایجاد فضاهای آموزشی ایمن و بانشاط برای دانش آموزان انجام گرفت .

وی بر حفظ و نگهدای از این فضای آموزشی تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر کارهای خیر ارشمند و باقیات و صالحاتی است که برای همیشه ماندگار خواهد بود.

ضیاء هاشمی برادر مرحوم “هما هاشمی” نیز گفت: به مناسبت سالگرد پرواز خواهرم، معلم فقید سیده هما هاشمی (افتخاری) سه اقدام خیریه توسط خانواده برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

وی “کلنگ‌زنی و احداث یک مدرسه” در حاشیه‌ای شهر یاسوج را اقدام نخست برشمرد و ادامه داد: “تاسیس موسسه خیریه یاوران ایتام” حاج “هما هاشمی (افتخاری) ” به منظور حمایت از امور تحصیلی و رفع نیاز‌های جاری کودکان یتیمی که منابع مالی این موسسه توسط اعضای خانواده تامین می‌شود، همچنین “ثبت‌نام و عضویت تمام اعضای خانواده سیده هما هاشمی (افتخاری) در انجمن اهدای عضو” به عنوان دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ماندگار این خانواده نام برد.

به گزارش بویرنیوز،  بانو هما هاشمی سال گذشته در یک سانحه دلخراش رانندگی که با سهل انگاری یک راننده ناشی در شهر یاسوج اتفاق افتاد، جان باخت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند یاسوجی گفت:

    روحشان شاد
    یادشان گرامی
    جامعه ما نیازمند اقدامات اینگونه است نه رقابت وتفاخر به خودرو ومیهمانی های پر زرق وبرق وغیره چراکه درچنین فضایی فرهنگ واقتصاد رشد می یابد

دیدگاه شما