سه شنبه 21 شهریور 1402 - 8:18

افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد طی مهرماه امسال

بویرنیوزمدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ فضای آموزشی مهر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

«سید رضا حسینی نیک» در گفت و گو با ایسنا افزود: همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۰ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اظهارکرد: این تعداد فضای آموزشی در قالب ۳۴۵ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان طی همر ماه ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های طرح شهید پناهی مبنی بر جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز که از سیاست های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت ۷۷ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز روستایی که اکثرا در مناطق محروم استان قرار داشتند جمع آوری و مهر ماه امسال دیگر مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان نخواهیم داشت.

حسینی نیک تصریح کرد: در این طرح ۱۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به فضاهای آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

وی به طرح شهید عجمیان مبنی بر تعمیر و تجهیز میز و صندلی‌های قدیمی و فرسوده و شاداب سازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰۰میلیون تومان مبلغ اولیه به این طرح اختصاص داده شد که توانستیم این میزان را جذب کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۳۰۰۰ صندلی و میز و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان رنگ خریداری شده و جهت زیباسازی و شاداب کردن فضای مدارس در اختیار گروه های جهادی قرار داده شد.

حسینی نیک تاکید کرد: بنا را بر این گذاشته ایم که مهر ماه امسال هیچ مدرسه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی در زمینه تجهیزات نداشته باشد که هنرستان ها و خوابگاههای دانش آموزی در اولویت قرار دارند  و در این خصوص ۱۸۰دستگاه کامپیوتر، دستگاه کپی و پرینتر تهیه و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته تا طی مراسمی توزیع شوند.

وی بیان کرد: دهه اول مهر ماه خوابگاههای دانش آموزی استان رصد و تعدادی پتو، تخت و ملافه بین آنها توزیع خواهد شد و نمی‌گذاریم که دانش آموزی در این زمینه مشکلی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356851
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما