دوشنبه 20 شهریور 1402 - 9:25

بخش مهمی از چالش های کهگیلویه و بویراحمد به دست این مدیر حل شد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

چند سال گذشته تجمعات گسترده ای در استان و در میان کارمندان ادارات مختلف صورت میگرفت.

این تجمعات گاهاً می رفت که تبعات و مشلات امنیتی ایجاد کند.

یک نمونه آب تجمعات هر روزه آبداران کهگیلویه و بویراحمد بود، آنقدر این تجمعات دامنه پیدا مکرده بود که دیگر رسانه ها هم به دلیلی کثرت تجمعات آنها کمتر به آن می پرداختند.

البته این تجمعات تنها مشکل استان نبود، کم توجهی ها به تقسیم درست بودجه موجب اعتراضات گاه و بی گاه در استان شده بود.

در یکسال اخیر اما با آمدن جهانگیر شاهینی؛ رئیس سازمان مدیریت استان بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

شاهینی که مسئولیت های ملی مرتبط با بودجه را در کارنامه دارد و ارتباطات مفیدی هم در مرکز دارد برای کهگیلویه و بویراحمد در همین مدت کوتاه چند اقدام کلیدی را رقم زده است.

تخصیص اعتبار میلیاردی ماهانه برای حقوق آبداران و نیروهای مشابه با همکاری و تلاش های او به ثمر نشسته است.

تدوین سند چشم انداز توسعه استان برای اینکه سازمان مدیریت شکل و شمایل یک سازمان مدیریتی و تخصصی را به خود بگیرد و به صورت علمی و کارشناسی به پیش برود.

در سفر دوم ریاست جمهوری تدوین نیازمندی های استان به صورت اسناد قابل استناد و مدون باعث شد بودجه ای فراتر از آنچه دولت برای استان پیش بینی کرده بود مصوب شود. قطعاً اگر با تورم کنونی سهم درستی نمیگرفتیم باید حسرت به دل می ماندیم.

روند انتصابات او و تکیه بر توانمندی های موجود برای حفظ ثبات مدیریتی هم جالب توجه است. اتفاقاً پیشتر امام جمعه یاسوج به روند تغییرات در استان در حضور وزیر بهداشت اشاره و کثرت تغییرات را به عنوان عاملی بر بی رغبتی در ادارات برای کار دانسته بود.

قطعاً روند کنونی در سازمان مدیریت که بر پیکره تخصص و کار کراشناسی بنا شده با تلاش مدیران کل دستگاه ها برای جذب اعتبارات مصوب ملی می تواند برای کهگیلویه و بویراحمد منشأ خیر باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356827
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما