جمعه 10 شهریور 1402 - 13:22

درگیری مسلحانه در کهگیلویه

بویرنیوز– دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در خصوص اتفاق بامداد امروز جمعه دهم شهریور ماه در شهر دهدشت، اظهارداشت: تمامی دستورات قضایی راجع به شناسایی هویت و محل اختفاء ضاربین صادر شده است.

سعید کریمی زاده گفت: ساعت چهار بامداد امروز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، خبری مبنی بر تیراندازی به ماموران نيروي انتظامی گزارش داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش تمامی دستورات قضایی راجع به شناسایی هویت و محل اختفای ضاربین با اذن ورود به منزل و مخفی گاه متهمان صادر شد.

کریمی زاده گفت: هماهنگی های لازم جهت اقدامات درمانی ویژه با رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و ریاست بیمارستان امام شهر دهدشت نیز انجام شده است‌.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه افزود: از مأموران مجروح در این تیراندازی عیادت شده یقینا با ضاربین و متهمان این موضوع به شديدترين شکل ممکن برخورد می شود تا مردم از وجود امنیت پایدار مطمئن باشند.

این مقام قضایی گفت: از وظيفه شناسی و مجاهدت و فداکاری ماموران فراجا که مدافعان امنیت این جامعه هستند تقدیر و تشکر نموده و دستگاه قضایی هم قطعا حامی و پشتیبان این همه مجاهدت و فداکاری ها خواهد بود.(رسانه ها)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356675
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مردم باید قدردان نیروهای نظامی مردمی باشند اما ………………. واقعا بداخلاق و بد رفتارند

دیدگاه شما