چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 17:36

تبدیل وضعیت استخدامی گسترده در کهگیلویه و بویراحمد/تقدیر از سازمان مدیریت

بویرنیوز ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۵۰ نفر از جامعه ایثارگری شاغل در دستگاه های اجرایی مختلف استان، تبدیل وضعیت شغلی شده اند.

جهانگیر شاهینی در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد بر اساس قانون بند ” د ” تبصره ۲۰ سال ۱۴۰۰ و بند ” و” قانون سال ۱۴۰۱ تبدیل وضعیت شغلی شده اند.

وی اظهار کرد: افراد تبدیل وضعیت شده شامل یکهزار و ۳۵۹ نفر مرد و یکهزار و ۶۹۱ نفر زن از جامعه ایثارگری استان هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون رشادت های ایثارگران است، خاطرنشان کرد: رایزنی های زیادی برای تحقق تبدیل وضعیت شغلی این شهروندان شد.

شاهینی تصریح کرد: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر در دولت سیزدهم از حالت امدادی به خدمات برای بهبود وضعیت زندگی آنان تغییر یافته است.

وی بیان کرد: ساماندهی ۳۴ گلزار شهید باقی مانده در اولویت برنامه های حمایتی از جامعه ایثارگران استان قرار دارد.

در پایان این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تلاشهای ویژه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تأمین اعتبار به طرح های حوزه ایثارگر و همچنین از آقای قلندر حسن پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان بخاطر تلاش ها و پیگیری های زیاد برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دستگاه های اجرایی استان قدر دانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356659
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قلندر براتی گفت:

    با سلام و ادب؛
    پس کِی و چه کسی به داد میلیون‌ها جوان بینوا می رسد؟
    حال و روز اینها هیچ کم از شهیدان و ایثارگران ندارد.
    اینها هم شهیدان سرنوشت و قربانیان سوء مدیریت اند.

  2. بهنام گفت:

    الان شخصی وجود داره حتی یک روز در اون اداره مشغول بکار نبوده وصرفا به عنوان معلم حق التدریس برای یه مدرسه بی ربط کار میکرده ولی رفته شکایت کرده و در اون اداره استخدام رسمی شده و این در حالی هست که اون اداره برای اون پست خودش نیروی قراردادی داشته که ۲۵ سال سر کار بوده . الان حق اون کارمند ضایع شده رو کی میده . تا اخر عمرش هم دیگه نمیتونه تبدیل وضعیت بشه . قبل اینکه تعریف و تجمید کنید اول بررسی کنید چه کردید با خیلی از مردم

  3. مجید گفت:

    همه چیز مختص خانواده شهدا و جانبازان

  4. محمد گفت:

    خدا باعث و بانی این کار عظیم رو خیر و برکت بده، اسایش و ارمش امروز رو مدیون رشادتهای ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازانیم

  5. سید گفت:

    سلام
    بنده هم بیش از ۶۰ ماه حضور درجبهه های جنگ و۲۵درصد جانبازی فرزندم بیکار دارم
    آیا کسی هم مشکل ما را حل کند

  6. ناشناس گفت:

    آنهایی که تو ادارات پارتی داشتن استخدام شده آن بدبخت های که کسی نداشتن چرا استخدام نشدن

  7. عدالت گفت:

    پ ایما بدبختل چه؟

  8. انصاف گفت:

    سلام، رانندگان اتفاقات وامداد گاز استان باوجود داشتن حکم قطعی وتعیین وقت یکماهه اجرا ازطرف دیوان، مدیر عامل متاسفانه هنوز به بهانه های واهی از اجرای حکم قانونی شانه خالی میکنند، وامروز وفردا میکنند ومعلوم نیست چرا کسی پاسخگو نیست،

دیدگاه شما