شنبه 4 شهریور 1402 - 17:38

یک امکان جذاب مالی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد/تسهیلات ۴ درصد از کجا بگیریم ؟

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مهرداد آرمین؛ مدیر شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها به برخی اقدامات و طرح های این بانک در استان اشاره و گفت:

بانک های قرض الحسنه در کشور ما ریشه اعتقادی دارند ، به واسطه همین امر این بانک ها کمترین معوقات بانکی را دارند.

بانک ها نقش ویژه و مهمی در سرمایه گذاری و تأمین سرمایه در گردش حوزه های مختلف دارند و اثر این امر را مستقیماً در اشتغال ، تولید و توسعه می‌بینیم.

افزایش قابل توجه وام های قرض الحسنه

آرمین گفت: تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ۴ درصد است و این نوید را بدهم که بانک ما دارد به سمت تسهیلات با کارمزد صفر حرکت می‌کند.

در این دولت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای افراد حقوقی تا ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جزو ۱۰۰۰ بانک برتر دنیا هستیم

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در رقابت های بین المللی جزو ۱۰۰۰ بانک برتر هستیم.

وام بدون ضامن و وام های فوری/خدمات گسترده الکترونیک بدون نیاز به مراجعه به بانک

با توجه به اعتبار سنجی مشتریان وام های فوری ۲۴ ساعته آنهم از طریق درخواست در پیشخوان و نرم افزار مجازی بانک ممکن شده است.

تسهیلات آنلاین با تشکیل پرونده و حتی امضا، خرید سفته الکترونیکی و بررسی اسناد در فضای مجازی و آنلاین سایت و نرم افزار بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم است.

امکان وثیقه کردن سهام بورسی فراهم است.

خدمات ویژه برای سازمان ها و کارمندان

آرمین ادامه داد: طرح مهر‌یار از خدمات دیگر ما است. ما علاوه بر پرداخت حقوق سازمان ها به میزان ۳ تا ۵ درصد حقوق واریزی برای سازمان ها تسهیلات در نظر میگیرم که با معرفی کارمندانشان وام ۴ درصد به آنها تعلق میگیرد.

علاوه بر این کارکنانی که دستگاه مطبوعه‌شان حقوق آنها را در بانک مهر ایران پرداخت می‌کند بدون نیاز به معرفی از سوی دستگاه می‌توانند بر اساس معدل حساب وام قرض الحسنه دریافت کنند.

انجام تعهدات تکلیفی /صف دریافت تسهیلات حذف شد

مدیر شعب بانک مهر ایران گفت: در سالهای اخیر رشد قابل توجهی در تسهیلات تکلیفی داشتیم (معرفی از طرف دستگاه های حمایتی ، اداره کار، بنیاد علوی و…) خوشبختانه تعهدات به خوب انجام شد و صف در این زمینه نیز حذف شده است.

یک امکان مهم برای مردم

مهرداد آرمین گفت: کالا کارت یکی از امکان های ویژه بانک مهر ایران برای مردم و تولید کنندگان است.

در این طرح در راستای حمایت از کالای ایرانی و البته کمک به مردم و اقشار کم بضاعت و زوج های جوان برای تأمین وسایل مهم و جهیزیه مورد نیازشان تسهیلات تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت تا ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

در این طرح نیاز به معدل حساب مشتری نیست( اگرچه افرادی که معدل حساب دارند می‌توانند تعداد اقساط را بالاتر تعیین کنند )

این طرح برای خدمات مهمی از جمله سلامت و دندانپزشکی هم فعال است که کمکی به مردم برای جبران هزینه های بالا به‌ویژه در زمینه سلامت دهان و دندان می‌کند.

کمک های ویژه و بلاعوض 

آرمین گفت: ما در راستای مسئولیت های اجتماعی در سال جاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در بحث های آموزشی و پزشکی هسته ای و موارد دیگر هزینه کرده ایم.

یک آمار و جشنواره جالب

» ۱۹ هزار سپرده از ابتدای سال در استان در بانک مهر ایران باز شده است

» در کشور رتبه ۳ از نظر ضریب نفوذ در جمیعت را داریم

» ۳۳ درصد جمعیت استان پیش ما حساب دارند

» تا سقف ۳۰ میلیون تومان ۲۴ ساعته بدونه ضامن وام میدهیم به زودی این رقم به ۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

» جشنواره مهر پوز تا پایان شهریور هر مشتری که دستگاهش را بیاور از شرایط عادی ۲۵ درصد بهتر امتیازش را حساب میکنیم، تسهیلات یکجا و دوره ای ۴ درصد میتواند بگیرد

» هرکس تسهیلات را آنلاین حساب کند ۲ قسط تشویقی به مدت بازپرداخت اضافه میشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356590
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید جابر سعیدی گفت:

    دکتر آرمین مرد با صداقت و خوش نیت. از خداوند متعال برات آرزوی سلامتی وسربلندی در پست های بالاتر

  2. سید جابر گفت:

    مرد تکرار نشدنی

  3. سيدعلی کرم افراز گفت:

    بازآقای آرمین مدیرعامل بانک مهرخداخیرتان دهدواقعامردم خوب وشایسته ای داریم،، به خالق هستی هاخدمت به مردفهیم وزجردیده استان کهگیلویه و بویراحمد چون واقعا صداقت وصبورندخدمت به خودخدای بزرگ، حق وعدالت هست،، والله من جانبازم مقیم شهرلیکک دست تورامی بوسم،، شمارابخداتامیتوانیدوام دهیدشایددراین بحران خونه ای ساخته بشه، ازدواج جوانی،،،،، این نوع مدیریت جهادی است، من 56ماه جبهه رفتم،، 5بارمجروح تادم قبر،،، امادراین برهه تومجاهدی،، بهره بالاحرام وقدرت خریدمردم،،، برگشت اقساط،،،، راسلب میکند،، سیدعلی کرم افراز جانباز35 درصد ورزمنده دفاع وطنی

  4. سلام ما چون شدیدا به وام نیاز داشتیم یه چند ماهی صدتومان از خودمان یه صدتومانی هم از یکی از وابستگان گرفتیم در شعبه انقلاب سپرده گزاری کردیم بعد از مدت چند ماه 95میلیون تسهیلات برامون اختصاص دادند گفتند 24ماهه خواستیم منصرف بشیم از دریافتش ولی بدهی که داشتیم ناچارمان کرد وام رو گرفتیم با وجود اینکه یه میایون وهفتصد تومان طرح مهر یار پرداخت کردیم قسطش چهار میایون صدتومانه که برامون خیلی ینگینه یعنی 45درصد حقوقمان را باید فقط اینجا قسط بدیم جاهای دیگه هم اقساط پرداخت میکنیم حداقل بایست انصاف داشتند 36ماهه می بود ما از مشتریان خوش حساب این بانک بودیم این کم لطفی در حقمان ظلم است از جهتی هم چون تا حدودی مشکلمان حل شد ممنونیم

  5. ناشناس گفت:

    به بانک مراجعه کردیم حتی پس انداز در بانک مهر داشتیم ولی وام نداده اند

  6. ناشناس گفت:

    آقای آرمین کارکنان بانک مهر در سردار جنگ جنوبی ورئیس شعبه طلب کارانه با مشتریان صحبت می کنند

  7. فردائی مقدم گفت:

    درود. هر مدیری که گره گشای مردم باشد و به طبقه متوسط و فقر جامعه لطف و محبتی داشته باشد خداوند هم هوای اورا دارد و مردم هم قدر دان وی خواهند بود.

دیدگاه شما