شنبه 21 مرداد 1402 - 12:39

تصویب اعتبارات میلیاردی برای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/یاسوج میزبان ۱۴٠٠ دانش آموز

بویرنیوز– مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۶۵ میلیارد تومان در سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان برای توسعه زیرساخت‌های مدارس و رشد ظرفیت مصوب شد.

حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران افزود: طی سفر رئیس جمهوری به استان مبلغ ۹۶۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساختی، برچیده شدن مدارس سنگی و رشد ظرفیت‌ها مصوب شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق مشکلات زیرساخت آموزشی داشتیم، عنوان داشت: تمرکز زدایی از تجمع آموزشی در مرکز یاسوج با احداث مدارس جدید در مناطق هدف محقق می‌شود.

عزت خواه تصریح کرد: نگاه ما بر تحقق عدالت آموزشی در سطوح مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات دانش آموزی کشوری با حضور ۳۲ استان در یاسوج خبر داد و گفت: این مهم با تلاش شبانه روزی متولیان محقق شده است.

عزت خواه با تاکید بر اهمیت رسالت رسانه‌ای، بر قلم زدن‌های منصفانه و سازنده تاکید کرد.

همچنین در این مراسم فرشید کرمی اظهار داشت: برای اولین بار در سطح پوشش گسترده، مسابقات دانش آموزی با حضور یکهزار و ۶٠٠ دانش آموز و داور در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۲ استان کشور در مسابقات حضور دارند، عنوان کرد: این مسابقات در دو رشته هندبال و طناب زنی بانوان و آقایان اجرایی می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت: یکهزار و ۷٠٠ نفر در جریان این برگزاری مسابقات دانش آموزی شامل ۱۴٠٠ دانش آموز، ۲٠٠ داور و هیأت اجرایی و ۱٠٠ نفر نیروی استانی فعالیت دارند.

کرمی خروجی‌های این مسابقات را علاوه بر استعدادیابی و نشاط بخشی، معرفی استان از طریق دانش آموزان شرکت کننده دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356314
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما