جمعه 20 مرداد 1402 - 22:54

نشست متفاوت رسانه ای فرماندار بویراحمد/ از پاسخ به ابهامات انتخاباتی تا راه آهن یاسوج و جولان سگ های ولگرد در شهر!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

شهرام‌ مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار، اصحاب رسانه را میدان دار جنگ روایت ها دانست و از تاثیرگذاری تحلیل ها و پیامدهای اخبار در جهت اقتدار و یا تضعیف نظام های سیاسی گفت.

در ادامه فرماندار  بویراحمد ابتدا وقت را به خبرنگاران داد تا سوالات خود را در خصوص مهمترین رویدادهای و مسائل شهرستان بپرسند.

مهدوی مطلق در پاسخ به سوالی درخصوص حاشیه های پیرامون شهرداری و شورای شهر یاسوج اظهار داشت:

شورای شهر و شهرداری ها جایگاه رسمی و قانونی دارند و برآیند رأی و انتخاب مردم هستند که باید به همان میزان به آنها احترام گذاشته شود و با این وجود یقین داریم در قانون شوراها در مواردی خلأ هایی وجود دارد و انتقاداتی به شوراها هست که درحال رسیدگی می باشد.

مهدوی مطلق با بیان اینکه یک بار نسبت به برگزاری جلسه اضطراری شورا و تعیین تکلیف ریاست شورا اعلام مکتوب شده است، عنوان کرد: سه بار از طرف فرمانداری نسبت به برگزاری نشست و مشخص شدن وضعیت شورا درخواست مکتوب ارسال و سپس طبق قانون اقدام می‌شود.

مهدوی مطلق در پاسخ به سوء ظن ها نسبت به انتخابات، گفت : در تمام انتخابات نظام جمهوری اسلامی اسناد و تجربیات نشان می‌دهد که انتخابات ما همیشه سالم بوده است و گواه این امر سند رفتاری ماست و امیدواریم در این مشارکت، رقابت معنادار، سلامت و امنیت اصحاب رسانه بتوانند بعنوان بازوان اصلی ما به مانند گذشته اثر گذاری داشته باشند.

مهدوی اظهار نظر کارکنان فرمانداری در گروه و فضای مجازی را امری طبیعی دانست و افزود: هر شخصی تا زمانی که از برند یه نهاد دولتی استفاده نکند، حق اظهار نظر و تبلیغات برای کاندیدای مورد نظر خود را دارد و کسی نمی‌تواند مانع این افراد شود. 

فرماندار در پاسخ به افزایش حضور سگ های ولگرد در مرکز استان گفت: از آنجایی که شهر یاسوج در مسیر ییلاق و قشلاق ایلات عشایر می باشد در ظهور این پدیده بی تاثیر نیست که با این وجود در دستور کار قرار گرفته و مکانی نیز برای آنها پیش بینی شده و با شیوه های جمع آوری مختلف در حال انجام می باشد که با توجه به حامیان خاصی که دارند، ملاحظات خاصی را نیز طلب می کند.

فرماندار یاسوج در پاسخ به وضعیت فاضلاب محدوده نجف آباد و اکبرآباد یاسوج گفت: در این مورد تقریبا از محدوده جاده نقاره خانه زیرسازی ها انجام شده و منتها بدلیل وجود معارضاتی در انتهای پروژه پیگیری ها برای رفع آن وجود دارد تا نسبت به تکمیل پروژه اقدام گردد.

مهدوی مطلق در پاسخ به وضعیت راه آهن اقلید-یاسوج گفت: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالبات مهم و مورد توافق استانداری، نمایندگان و فرمانداری همان اخذ اعتباری جهت تکمیل این پروژه بود که متاسفانه هنوز بخشی از مطالعات مرتبط با آن به سرانجام نرسیده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد از مشکل خروجی پل سوم بشار به دلیل دستکاری شدن بخشی از طرح دانست که موارد احصاء شده به پیمانکار تذکر داده شده و پیگیری و رسیدگی ها در حال انجام است.

فرماندار شهرستان بویراحمد آمایش فضاهای گردشگری استان را یک ضرورت دانست و افزود : انحراف و عدم هزینه کرد تسهیلات ارائه شده مختص طرح های گردشگری در جای خودش را یک معضل دانست که به دنبال ایجاد یک مدیریت واحد و اصولی برای احیای موضوع گردشگری در استان هستیم.

مهدوی‌مطلق با اشاره به ادامه فرآیند ثبت نام‌ها، گفت: ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تشکیل شده و کمیته‌ها مشخص شده است و تاکنون ۸۶ نفر برای انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ثبت نام کرده اند. ۸۶ نفر در بویراحمد تا این لحظه ثبت نام کرده که ۷۹ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند.

در پایان، در پاسخ به دیدگاه فرمانداری شهرستان بویراحمد درخصوص عملکرد دولت اظهار داشت: بدون تعارف دولت سیزدهم یکی از دولت های مظلوم هست که جبهه رسانه ای آنها در بحث کلان بسیار ضعیف عمل می‌کند.

مهدوی مطلق وجود مخالفان جهانی و سیاسی برای دولت ها را امری طبیعی دانست و افزود: دولت در بحث اقتصادی بسیار صادقانه برخورد کرد و علی رغم تمام هجمه ها، دولت توانست در حوزه اوراسیا بازار خوبی برای تراکنش های تجاری ایجاد کند و از طرفی در این دوره مراودات بی‌نظیری با کشورهای منطقه ایجاد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب فرماندار دارد همه چیزرا توجیه می کند بعنوان مثال موضوع سگ های ولگرد ، آخه مگه حالا فصل ییلاق و قشلاق است ؟

دیدگاه شما