چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 19:26

تصویب ۲۳ هزار میلیارد تومان در سفر دوم دولت به استان/ظلم بزرگ به کهگیلویه و بویراحمد/اجازه استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را نمی‌دهم

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سید علی احمد زاده ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه ها گفت:

اینقدر قلم مهم است که در قرآن به آن قسم خورده شده است، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک می‌گویم.

بخشی از اعتبارات نیامده و ما نتوانستیم همه وعده ها را تکمیل کنیم چرا که تخصیص ها ۳ ساله است

در سفر دوم دولت ۱۳ هزار میلیارد تومان در اختیار استان برای ۲ تا ۳ سال قرار خواهد گرفت که کارها جلو برود، از اعتبارات ۵ سال استان بیشتر است.

برای زیرساخت ها رقم های بزرگ در نظر گرفته شده و مردم باید منتظر اتفاقات خوب باشند.

برای بیماران خاص و سرطانی داروخانه لازم داریم که نیاز نباشد بیماران به سایر استان ها بروند،در این سفر مصوب شد که ایجاد شود ، این را گفتم بدانید در این حد عقب ماندیم.

علاوه بر اعتبارات عمرانی، ۱۰ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات برای اشتغال و تولید مصوب شد و بانک ها نیز پذیرفتند که سهمشان را تخصیص دهند.

تا ۶ میلیارد دلار در پتروپالایشگاه گچساران سرمایه گذاری خواهد شد ، مشکلی بود که قرار شد سریعاً مرتفع شود و سپس عملیات اجرایی آن شروع شود.

پتروشیمی چرام بخاطر اینکه محصولات آن در کشور به صورت گسترده تولید شده و به نوعی بر روی دست دولت مانده تغییراتی در محصولات تولیدی شده که باید اصلاحاتی شود.

پروازهای فرودگاه یاسوج طبق تکلیف رییس جمهور باید همه روزه شود و به دنبال عملیاتی شدن آن هستیم.

بیش از ۲۵۰ هزار درخواست مردمی از رئیس جمهور در سفر دوم دولت به استان داشتیم در سفر اول دولت این رقم کمتر از ۹۰ هزار نامه بود، داشته بندی یا حضور حدود ۷۰۰ کارمند انجام شد و به زودی پاسخ اولیه برای مردم ارسال می‌شود و مطمئناً هیچ درخواستی بدون پاسخ نمی‌ماند.

برای کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج قرار شد ظرف ۲ ماه سازمان اقتصادی کوثر یا  آنرا فعال کند یا به بخش دیگر توانا واگذار کند.

راه آهن یاسوج قرار شد با محوریت سرمایه گذار خارجی سریعآ در دستور کار قرار بگیرد، توافقات اولیه نیز انجام شده است.

طلائیه؛ روستای ما را ملحق کردن به چهارمحال و بختیاری که سد را در آنجا احداث و از اختیار این استان جدا کنند. سد خرسان الان در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، آبریز سد خرسان از دامنه های دنا، بشار یاسوج و بخشی نیز از اصفهان و چهارمحال و بختیاری می رود ، ادعا داریم سهم استان باید داده شود که نشده است.

قبرستان تاریخی و روستاهای ما در این سد زیرآب می‌رود ، درختان نادر این منطقه و زمین های حاصلخیز ۱۷ روستا با جمعیت ۱۰ هزار نفری با خطر نابودی روبرو میشود. باید تکلیف مشکلاتی که برای استان ایجاد می‌شود به درستی روشن شود.

روبان های انتخاباتی نمایندگان در حال جمع شدن است، از امکانات دولت نمایندگان استفاده نکردند ، دنبال هم نیستند و ما هم اجازه این کار را نمی‌دهیم.

برای سلامت انتخابات قول میدهم مشکلی نباشد و کسی در این زمینه خطرساز بشود حتماً حذف خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356266
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما