دوشنبه 2 مرداد 1402 - 11:20

زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۳ است

بویرنیوز– مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۳ به ثبت رسیده است.

محمد مرادی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پیک مصرف برق شبانه استان در ساعت ۲۱ و به میزان ۵۱۵ مگاوات و پیک روزانه برق استان ساعت ۱۳ است.

وی با اشاره اینکه میزان مصرف برق در استان از ۵۳۷ مگاوات گذشته، خواستار همراهی مشترکان برای گذر از گرمای بهار و تابستان در استان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در پنج شهرستان گچساران، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی بیشتر از مدت مشابه پارسال ثبت شده است.

مرادی اظهار کرد: میزان مصرف برق در شهرستان گچساران ۱۹۲ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ مگاوات افزایش را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین میزان مصرف بار در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۱۹۲ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نیافته است.

مرادی تصریح کرد: میزان مصرف برق در شهرستان چرام نیز ۳۴ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ مگاوات افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده نیز ۱۰۲ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ مگاوات افزایش یافته است.

وی افزود: در شهرستان بهمئی نیز مصرف ۵۰ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ مگاوات افزایش نشان می‌دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما