یکشنبه 25 تیر 1402 - 12:50

قابل توجه مردم/جزییات برگزاری میز خدمت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد شرکت مهندسی ایران

بویرنیوز– میز ارتباطات مردمی سفر استانی ریاست جمهوری توسط مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور ، مدیر عامل و معاونین  آبفای کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

 

در پی دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری دکتر محمد رسولی امین، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و مدیر عامل و معاونین آبفا کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی مردم در میز ارتباطات مردمی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ٫در طی سه روز استقرار میز ارتباطات مردمی جناب آقای دکتر محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه جناب آقای یاسر بزاز مدیرکل منابع انسانی شرکت مهندسی ،مهندس صالحی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ضمن ملاقات چهره به چهره پاسخگوی مردم هستند.

دکتر محمد رسولی امین اظهار داشت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب کهگیلویه و بویر احمد در میز خدمت دولت از اقدامات قابل توجه دولت مردمی به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد است.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می تواند  فاصله مردم با مسئولین را کم کند و ما برای خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز در سالن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق استان پاسخگوی مردم هستیم.

گفتنی است این میز خدمت به مدت ۳ روز در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه بنفشه (۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیر ۱۴۰۲) در محل سالن ورزشی اداره برق در شفاعت ۴ (محل نیروگاه قدیمی یاسوج) برقرار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما